|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
| Malu valt Raja aan |
|
|
Nou, sinds gister mag Malu toch uit de kooi, om te zien of ze vanzelf naar me toe komt. Eigenlijk is ze al best tam, maar op de vinger zitten moet ze nog leren.
Maar goed, Ik zet Raja en Malu zoveel mogelijk op de 'neutrale' speelplek. Echter Malu zoekt Raja nu elke keer op en begint te vechten. Nu weet ik wel dat een beetje ruzie erbij hoort, maar Raja is nu hartstikke bang voor haar.
Wat nu? |
Vrijdag 21 November 2008 10:58 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
kijk het even aan. vaak maken ze ruzie om de rollen te verdelen wie de baas is. als dit over een paar dagen nog zo is, dan kun je ze beter ieder een eigen neutrale plek geven. maar het zal binnekort wel beter worden en dan worden het grote vriendjes. heb even geduld |
Vrijdag 21 November 2008 11:01 am |
|
|
esjo
Moderator

Och jee. Dat had ik echt niet verwacht. Dan eerder andersom.
Kan me wel vinden in wat alexandraatje zegt. Maar als Raja helemaal angstig wordt is ook niet goed natuurlijk. Loopt Raja nu al weg voor Malu? |
Vrijdag 21 November 2008 11:03 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Oei, klein maar dapper precies. Arme Raja, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als het te erg is, de schrik van Raja, dan zou ik ook niet te lang afwachten en gewoon niet bij elkaar zetten, elk hun speelplaats geven.  |
Vrijdag 21 November 2008 11:40 am |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Hmm, misschien een goed idee om de speelplek naast Raja's boom te zetten? Heb ook het idee dat Malu de speelplek toch een beetje als haar territorium ziet, omdat zij er vaker op zit.
Aan de andere kant, liep ze net op de grond en Raja ook. En toen ging Malu echt achter Raja aan. Echt zo een beetje opjagen. Echt zielig.
Ja, Raja loopt ervoor weg. En van de speelplek vliegt ze af.
Ja, gek he, Raja is veel groter en toch bang.
Het begon trouwens gisteravond. Raja kwam echt gezellig bij Malu, die in de cd kast zat. Toen ze samen voor de cdkast op de grond zaten pikte Malu naar Raja's pootje, Raja op haar kop. En toen was het rennen geblazen. Ik heb er een filmpje van. Zal het even in mijn dagboek zetten.
En vanochtend begon het goed. Ze zaten onwijs schattig naast elkaar (zal ik ook foto's van plaatsen). En ineens valt Malu Raja aan.
En sindsdien is het niet meer goed gekomen. |
Vrijdag 21 November 2008 11:47 am |
|
|
Sarah
Moderator

O jee, ze dagen mekaar toch wel echt uit zo te horen. Malu is niet min. Daar zal Raja wel van geschrokken zijn natuurlijk. een kleine terrorist die haar achterna gaat. Maar vergeet niet dat het voor Raja ook nog wat wennen is. Hier bijt Fluf ook in Jos zijn tenen als hij de kans krijgt, hij blijft er gewoon aanhangen als Jos weg wil. Hangt Jos met een kleine krokodil aan zijn poot en maar schreeuwen maar dat kleine monster lost niet.
Alleen deelt Jos geen klappen uit, hij zal hem wel geniepig eens terugpakken als Fluf het niet meer verwacht maar dat verdoezelt hij echt supergoed. En dan is hij nog best voorzichtig.  |
Vrijdag 21 November 2008 11:52 am |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Okee, ik heb het filpmje geplaatst in een dagboekpagina
http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4334.html
Sarah, is Jos ook bang voor Fluf? Raja is nu bang. Alhoewel ze wel terugkomt, maar als Malu dan weer dreigt, maakt ze dat ze wegkomt. |
Vrijdag 21 November 2008 12:55 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik ga zo ff kijken naar het filmpje. Bang is Jos niet nee maar wel eerder onderdanig naar Fluf toe al is hij ook niet te onderschatten hoor, Jos is geniepig en pakt Jos terug, maar niet direct, alleen als Fluf het niet meer verwacht.  |
Vrijdag 21 November 2008 12:58 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ik heb in je dagboek gereageerd op bovenstaande.
Wat een prachtig vogeltje is Malu Hij kleurt al mooi bij  |
Vrijdag 21 November 2008 1:01 pm |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Zij!!!
Wel lief van je hoor. |
Vrijdag 21 November 2008 1:11 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sarah
Ik ga zo ff kijken naar het filmpje. Bang is Jos niet nee maar wel eerder onderdanig naar Fluf toe al is hij ook niet te onderschatten hoor, Jos is geniepig en pakt Jos terug, maar niet direct, alleen als Fluf het niet meer verwacht.
Toch gek he, dat die kleintjes de groten zo bang kunnen maken.
Haha, die Jos, misschien moet ik Raja in haar oor fluisteren ook maar zo geniepig te zijn.  |
Vrijdag 21 November 2008 1:13 pm |
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by esc_f_ny
Zij!!!
Wel lief van je hoor.
Troost je, Hermien noem ik ook hij.  |
Vrijdag 21 November 2008 1:27 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahahhaaa Esjo, je bent echt goed bezig zie ik "hij", "Hermien", hahahahaaaa.  |
Vrijdag 21 November 2008 2:45 pm |
|
|
geppy
Beginnende vlieger
hallo jen,
Wat een leuke filmpjes en foto's.
Wat een mooi vogeltje wordt malu, wat dat ruzieen betrefd, mooi laten gaan.
Ja, pyrrhura's zijn niet zo bang uit gevallen, als ik haar ouders bekijk dan kun je nog wat beleven.
Het is net als bij honden, gewoon zelf uit laten zoeken, als het wel te gek wordt , uit elkaar halen .
Maar dat zal wel los lopen hoor.
gr gerben  |
Vrijdag 21 November 2008 3:00 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by esjo
quote:
Originally posted by esc_f_ny
Zij!!!
Wel lief van je hoor.
Troost je, Hermien noem ik ook hij.
Haha, das waar, alleen is er nog een kleine kans dat Hermien een Herman is.
Maar ja, als we Gerben mogen geloven.... Hermien is wel leuker dan Herma  |
Vrijdag 21 November 2008 5:10 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:19 am
|
|
|
|