Meest leuke van je papegaai

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben blij dat hier meer kan typen! Very Happy Zou toch minder zijn als je in dat andere bericht je helemaal uit zou kunnen leven. Wink
Ahhh Patricia.. Kan je geen filmpje maken van Gizzie & de draaiende wasdroger? Hartje
Bericht Dinsdag 27 Februari 2007 2:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hihi, daar heb ik al aan gedacht Sue, maar nog niet uitgevoerd Wink Het is echt heel grappig. Alhoewel Giz net nog een grote paniekaanval had omdat er zowaar een grote rode bus voor de deur stopte en tot overmaat van ramp stapte er een rode meneer uit die ook nog eens het lef had hier aan te bellen Shocked nou....het was weer even terug naar "Ridder Schijtebroek" hoor Rolling Eyes
Maar om op de draaiende wasmachine of droger terug te komen....Ridder Stoerebroek hoor! Je zou denken dat hij daar van schrikt maar nee...vanaf het eerste moment totaal gefascineerd Laughing Jumpt op het raampje, kijkt verbaasd naar het stromende water onder zijn voetjes, tikt tegen het raampje, loert naar binnen, draait zijn hoofdje alle kanten op, jumpt weer op de vloer en vervolgens weer op het raampje. Hij probeert echt het mysterie te doorgronden Laughing Zal het zo snel mogelijk eens filmen!
Bericht Dinsdag 27 Februari 2007 3:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hahaaaaaa Ik zie t zo al helemaal voor me, maar ben nu toch wel extra benieuwd naar t filmpje
Bericht Dinsdag 27 Februari 2007 4:00 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, al die enge rode dingen zijn toch iets te veel voor jullie held? (op sokken hahaha)

Ik hoop zó dat hij het mysterie nog niet heeft ontrafeld als jij 'm gaat filmen! Cool Het klinkt zó grappig! Very Happy
Bericht Dinsdag 27 Februari 2007 4:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahaha ja Gizmo is beduidend stoerder nu hij weer in het bezit is van zijn vliegbrevet. Toch maf hè? dat dat zo'n invloed heeft op zijn karakter. Zo zal hij nooit maar dan ook nooit op de vloer komen als hij niet kan vliegen. Nu hij weer kan vliegen is ook dat geen probleem (al is de vloer van de badkamer -waar ook de wasmachine en de droger staan- favoriet, zou dat door de vloerverwarming komen? Laughing ).
Maar de invasie van rood was toch net iets teveel van het goede. Schijtebroek vloog heel de kamer door en bekeek het vanaf hoge en veilige afstand Rolling Eyes . Gelukkig bracht de postbode een heel leuk doosje waar hij nu zielsgelukkig mee speelt. De inhoud is stukken leuker maarja, net kleine kinderen he, spelen met de verpakking is leuker!)

Filmpje komt eraan hoor dames want het is echt een grappig gezicht. Wel jammer dat ik maar zo kort kan filmen Sad
Bericht Dinsdag 27 Februari 2007 4:11 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Het meest leuke aan ogeltje, onze aga, is dat hij mij ls hij rondvliegt volgt, en dat hij op het computerscherm gezellig bij mij komt zitten om uit te rusten. Smile

En dat hij zijn verliefde geluidjes alleen nog voor mij maakt Very Happy

En dat hij reageert als ik sudoku speel, net alsof hij wil zeggen dat hij de oplossing ziet en dat hij mij die wil vertellen. Laughing
Bericht Donderdag 1 Maart 2007 12:56 pm
Eefjuh de rooie
Kuikentje

Reageer met quote  

Hetzelfde wat ik in het minder leuke treksjes van je papegaai topic zet:

Dat het kaketoes zijn hihi!!

Ik denk niet dat ik het anders kan omschrijven, er zijn momenten dat ik echt kan genieten van het geschreeuw wat ze doen, omdat ik dan net zo hard zelf meegil. Maar er zijn momenten waarin ik het niet leuk vind...

Net als alle andere karaktereigenschappen, zoals slopen, dit kan PRACHTIG zijn, maar soms ook ECHT niet leuk, of het zo handig zijn in dingen openmaken, tot ze uitvinden hoe de kooi open kan.....
Bericht Vrijdag 2 Maart 2007 2:58 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vind Cleo's kletsverhalen altijd zo leuk, ze vertelt hele verhalen, waar je niks van verstaat....Ze kan ook heerlijk op gaan in het slopen van een speeltje of iets lekkers...ze is leuk onhandig, daar kunnen we soms vreselijk om lachen, fijn moment is ook als ze lekker op onze knie gaat zitten poetsen en knarsen... Hartje
Bericht Vrijdag 2 Maart 2007 9:48 am
Joyce
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Ik vind Cleo's kletsverhalen altijd zo leuk, ze vertelt hele verhalen, waar je niks van verstaat....Ze kan ook heerlijk op gaan in het slopen van een speeltje of iets lekkers...ze is leuk onhandig, daar kunnen we soms vreselijk om lachen, fijn moment is ook als ze lekker op onze knie gaat zitten poetsen en knarsen... Hartje

Heel herkenbaar, leuk he Laughing
Bericht Maandag 5 Maart 2007 3:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

coco's binnemonds gebrabbel,zn onderste stokken er expres afgooien en mij dan zitten aankijken zo van hang jij ze ff terug?
mij heel lang kunne aanstaren zonder met zn oogjes te knipperen mij als het ff kan achterna lopen

gompie's tevreden geluidjes
onder het stofzuigen heel hard fluiten en als ik dan snel de stofzuiger uit zet snel weer stil houden
en als ie coco ziet lorre roepen
en onder een diepe buiging met zn koppie ooooooh roepen en dat dan heel vaak en als ik dan mee doe met oooh zeggen zit me heel stom aan te kijken dan kan ik helemaal in een scheur van liggen
Bericht Maandag 5 Maart 2007 8:23 pm
Karel-gek
Fladderaar

Reageer met quote  

Ook al is dit topic al 'oud' wil lekker wel nog reageren Razz

Ik vind Kareltje zijn lachje zo leuk! (heb wel eens een filmpje geplaatst met zijn uitbundige gelach)

En hij kan zo lekker slap meepraten met ons! Laughing
Bericht Zaterdag 17 Maart 2007 7:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
RJ Niehof
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Diesel kan altijd leuke geluidjes maken in de kooi. Ook gaat hij wel eens mee in de auto of onder de douche..dan zit ie ook lekker te kletsen of te fluiten (nafluiten) En wat ook erg grappig is dat wanneer we op bed gaan, ik de luxeflex open doe en de lichtjes uitdoe...hij hij roept van kusje, kusje, kusje...met zijn grappige stemmetje....Echt superlief!!! Daarnaast zegt hij altijd doei als ik op bed ga of weg ga naar bijvoorbeeld mijn werk..en ach zo kan ik nog wel even doorgaan.......
Bericht Zondag 18 Maart 2007 10:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Voor degenen die dit topic nog niet hadden gezien:
Alle papegaaien zijn natuuuuurlijk engeltjes!

Wat is het leukste aan jouw papegaai?
Bericht Donderdag 17 Mei 2007 8:41 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:20 am
  Berichten van afgelopen: