hey iedereen ik was daarstraks naar muziek aan het luisteren en toen merkte ik dat jefke en joske niets willen weten van santana maar ze luisteren graag naar will smith. hebben jullie gaaien dit ook?
Ik heb het nog niet echt gemerkt bij Chico, ik zal er eens op letten!
Woensdag 8 Oktober 2008 8:17 am
Sue Moderator
Re: muziek
Whahaha wat grappig! Houden ze alletwee van dezelfde muziek? Ik zal eens muziek van Santana proberen op te zoeken. Welk nummer wordt het meest gehaat? Dan probeer ik het op youtube te vinden!
Hahahaha, ik weet wel dat Jos gek is op Shaggy maar iets waat hij haat ben ik nog niet tegengekomen eigenlijk.
Woensdag 8 Oktober 2008 9:04 am
vlindertje Ervaren vlieger
Vogeltje heeft niet echt voorkeur voor een bepaalde artiest, maar je kan aan zijn reakties precies zien wat hij wel of niet leuk vindt. Hij houdt niet zo van hoge tonen en fluitmuziek. Klassieke muziek vindt hij ook vaak niet fijn. De andere huisgenoten ook niet dus wordt hij daar niet te vaak mee geplaagd.
Sommige muziek laat hem totaal onverschillig, of het wel of niet aanstaat maakt hem niets uit.
Bij bepaalde muziek weet hij dat we naar buiten gaan, omdat ik die alleen tegen apéritieftijd in de zomer aanzet. Daar reageert hij ook op want dan wil hij mee naar buiten
haha dus der zijn nog meer gaaien die een verschillende smaak van muziek hebben jefke en joske houden absoluut niet van smooth van santana met rob thomas en into the night van santana met chad kroeger.
maar ze houden wel van will smith met miami en ook inderdaad van shaggy met angel ook van karnavalmuziek houden ze wel zo als hier de radio op staat en dj ötzi met anton komt erop daar houden ze ook van .
en hoe bedoel je dan weet hij dat je naar buiten gaat? wat voor muziek bedoel je dan?
Hoe kun je nou niet van Santana houden...top artiest!
Sterre heeft een duidelijke voorkeur voor live muziek en dan bij voorkeur fluit.
Gogo wordt erg druk van muziek.
Luna en Weekamp vinden fluit ook wel mooi, maar live piano is ook prima. Die hebben mindere voorkeur. Otto weet ik eigenlijk niet.
Woensdag 8 Oktober 2008 8:10 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:23 am