niet meer op hand /schouderkomen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hahaaaaa dat geloof ik graag...dit soort dingen daar houden ze niet zo van nee Laughing Embarassed Mooi dat de wond al dicht gaat!

Geef maar een dikke kus boer en lach terug aan Charlie hoor Wink
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 8:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: gaat wel met charlie  Reageer met quote  

Blij te horen dat er al een korstje op zit.. Met wat voor zalf moet je het insmeren?
Wikkel je haar in een handdoek als je haar zalft?
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
holmf
Eitje

korst bij charlie  Reageer met quote  

de zalf die ik gekregen heb heet caf,het is eigenlijk oogzalf voor honden en katten.en nee ik gebruik geen handoek bij het in smeren maar ik doe /of zeg tegen haar koppie krouw,dan doet ze haar hooft naar beneden en op dat moment vrijf ik heel snel een klodertje zalf op de wond,ze heeft dat naar 1 seconde al in de gaate maar ik vrijf onder luid protest door en roep dan jaaaaaaaaa is goed,zo lukt het mij nog steeds, ik zo lang doorgaan tot dat korst er van zelf af valt dus er niet aan peutere.
ook zij dieren arts dat ik op moest letten dat charlie niet zelf er aan gaat ? knabbelen,want dan zou ze de wond alleen maar erger maken maar gelukkig dat doet ze niet.
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 6:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

holmf,ik heb bijna hetzelfde meegemaakt met Krabi,alleen dat ze verkeerd geland is Confused Ze heeft 4 hechtingen onder het borstbeen.Ze heeft er blijkbaar weinig last van ,ik zie ze er niet aan prutsen Wink Tijdens de narcose hebben ze haar ook gekortwiekt.
Tommy ,ik ga nu ook doen wat jij zegt,laag bij grond houden ,want inderdaad kwak Confused Krabi zou er geen hechtingen meer bij willen he Wink Khoop dat haar zekerheid vlug terug boven komt Confused Wink Verder een goed revalidatieproces voor Charlie he!! Wink
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 10:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: korst bij charlie  Reageer met quote  

Gelukkig knabbelt ze er niet aan zeg! Da's echt fijn!
Oogzalf? Hmmm, vreemd.. Maar, sommige dingen kunnen voor meerdere dingen gebruikt worden.. Of voor andere dieren..?
Bericht Donderdag 14 Juli 2005 10:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:24 am
  Berichten van afgelopen: