ongelukkige coco????

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

ongelukkige coco????  Reageer met quote  

zat net op het net rond te neuzen en kwam deze pagina tegen!
http://papegaaieninformatie.nl/fabels/gezond.html
hier staat in dat een (vrolijk manupilerende papegaai vaak juist ongelukkig is!)
zoals jullie weten is coco hier af en toe een ster in,moet ik hier nou uit opmaken dat coco ongelukkig is Shocked Sad
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 1:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Op de voorpagina staat weer dit: Een papegaai is een vrolijke, speelse,
actieve vogel

Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken. Het is wel een erg anonieme site. Je weet niet of een papegaaieneigenaar, vogelarts, vogel expert of heel iemand anders dit geschreven heeft. Dan heb ik altijd al zoiets van: Wie zegt dit?

Ik denk dat een vrolijke papegaai lekekr in zijn vel zit. Want een zieke papegaai is stil en teruggetrokken.
Ik denk dat Manipuleren gewoon gaai eigen is. En dat de ene gaai dat sterker heeft dan de ander. Net als mensen dus.

Ik heb er ook niet voor geleerd maar zo heb ik het wel ervaren en gehoord van anderen.
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 7:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: ongelukkige coco????  Reageer met quote  

Hoi Joyce.. Volgens mij zijn dat de woorden van Hooimeijer. Ik meen dat hij zoiets inderdaad heeft gezegd.
Maar, eerlijk gezegd lijkt het mij ook een teken van intelligentie dát een dier kán manipuleren! (Als je het kan beperken weet 'ie waar 'ie aan toe is en dat zal 'm misschien happier maken?)

Ik denk dat iedere gaai wel een beetje manipuleert hoor. En die gaaien zullen echt wel happy zijn. Er zijn trouwens ook maar weinig mensen die altijd happy zijn!
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 7:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is ook weer zo Smile
maar ik schiet altijd in paniek als ik zo iets lees Embarassed
vond het eigenlijk wel vreemd,want coco heeft weinig reden om ongelukkig te zijn lijkt me.
ik doe van alles met hm betrek hm bijna overal bij,speeltjes zat,en als het ff kan lekker mee naar buiten Very Happy
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 7:54 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh niet doen hoor.. Da's gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ben er zelf ook een ster in.. Hahaha!
Probeer je niet te veel zorgen te maken.. Wink
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 9:37 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

idd makelijker gezegt dan gedaan,ben er een ster in Embarassed Laughing Laughing
ik had ook na de eerste paniekreactie zoiets van dat kan toch niet zo zijn bij coco!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 5:40 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat dacht ik al!
Probeer het maar naast je neer te leggen hoor.. Het gaat echt hartstikke goed met Coco!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 9:41 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja toch? Very Happy
aleen is het af en toe zo moeilijk om er door heen te prikken wat nou wel waar is en niet waar is bij zulke informatie pagina's Wink
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:25 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is inderdaad een beetje moeilijk.. Ik denk dat van veel pagina's wel dingen waar zijn hoor. Maar dat het meer en en is ipv of of.
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 8:08 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is ook daarom is het maar goed dat dit forum er is want anders zag ik door de bomen het bos niet meer Laughing
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 8:14 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:28 am
  Berichten van afgelopen: