oogje knijpen..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sanne!!
Kuikentje

oogje knijpen..  Reageer met quote  

Kan het zijn dat mijn vogel iets in zijn oog heeft want hij knijpt de hele tijd met zijn oog. HIj knijpt niet echt maar hij heeft hem gewoon dicht. Hij doet het wel eens vaker avonds maar dan is hij gewoon moe en wil alles in de gaten houden dus doet ie maar 1 oog dicht maar nu doet hij het echt de hele tijd.
Ik dacht eerst dat het door het felle licht kwam maar toen draaide ik hem om en toen hield hij hetzelfde oogje dicht.
Ik heb zijn kopje al onder de kraan gehouden om het te spoelen maar dat snapt ie niet echt en dan word ie een beetje boos op mij!!
Iemand een idee???
Bericht Zondag 8 Juni 2008 3:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: oogje knijpen..  Reageer met quote  

Hoi Sanne, zit je vogeltje ook bol of is hij verder actief? Als hij een beetje suf is zou ik naar de vogelarts gaan..
Bericht Zondag 8 Juni 2008 4:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sanne!!
Kuikentje

Reageer met quote  

Nee hij zit niet bol en kan nog net zo schel fluiten als eerst. Hij is ook niet magerder geworden of erg veel afgevallen.
Ik kwam net thuis en geluukig hefet hij sinds die tijd zijn oogje niet meer dicht geknepen. Misschien heb ik het dan toch zo verkeerd gezien dat hij wel moe was ofzo??
Bericht Zondag 8 Juni 2008 8:13 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh dat is fijn.. Misschien zat er inderdaad iets in z'n oogje? Als het weer voorkomt kan je altijd een vogelarts bellen. Wink Utrecht heeft telefonisch spreekuur. (Gratis) Ik meen van 2 tot 3.
Bericht Maandag 9 Juni 2008 10:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sanne!!
Kuikentje

Reageer met quote  

oh okee bedankt voor de tip Smile
Bericht Maandag 9 Juni 2008 12:17 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:29 am
  Berichten van afgelopen: