Haha, dat is wel erg leuk!!
Gogo hier springt van de boom af als ik de kamer uitloop om me dan als een hondje achterna te lopen. Zelf terug op de boom als hij ook bij mij kan zitten, zit er dan niet in...
Wel erg leuk dat hij zelf terug rent en er zelf weer op klimt!! Super!!
Dat vraagt wel een beetje om een filmpje natuurlijk....
leuk he als ze achter je aan komen lopen
t zijn net van die waggeleendjes
let maar op,met de dag gaan ze harder rennen
Woensdag 29 April 2009 7:50 am
Sue Moderator
Re: op de grond
Wat een stoute gaai wordt die Karel zeg. De katten de stuipen op het lijf jagen, kan hij wel!
Woensdag 29 April 2009 8:04 am
vlindertje Ervaren vlieger
Wat fijn dat Karel zich zo thuis voelt! Gaaien zijn ook scharrelaars hoor, als er iets interresants op de grond ligt of via de grond te bereiken is, is er toch geen reden om boven in een (speel)boom te zitten?
eeen gaai die uit zichzelf op de grond durft te lopen en zeker tussen roofdieren voelt zich heel erg zeker.
Woensdag 29 April 2009 3:06 pm
Jolanda Vlieger
quote:Originally posted by MariekevC
helemaal super.
eeen gaai die uit zichzelf op de grond durft te lopen en zeker tussen roofdieren voelt zich heel erg zeker.
ja daar is karel heel erg raar in. dit soort dingen durft hij wel en rustig 2 a 3 keer per dag. Voor de katten is hij niet bang (zij wel een beetje voor hem hahahaha)
maar dieren die veel minder gevaarlijk zijn (neem peppie en kokkie als voorbeeld) vindt hij heel eng. Of dingen zoals opstaptouwen of handdoeken schreeuwt hij ook in paniek uit
Donderdag 30 April 2009 3:29 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:29 am