Ik heb met nelis geoefent, hij vond het de eerste keer wel raar maar niet eng!
Maar het leuke was ik ging vanmorgen met hem spelen en hij ging op zijn rug liggen uit zichzelf! ik vond het zo leuk
mijn moeder heeft een blauwvleugel ara.
en die doet het heel erg vaak en dan helemaal uit zichzelf.
heel vreemd gezicht.
vooral als ie weer eens door de huiskamer loopt dan komt ie naar je voeten toe waggelen met zijn veren helemaal bol. bijt zachtjes in je voet en gaat op zijn rug liggen. (aandacht haha) dan pakt hij vaak je hand met zijn pootjes en vind het geweldig om zo als plumo op te treden.
ook als hij bij me op schoot zit en ik aai hem op zijn vleugels. gaat de vleugel wat omhoog. en dan gaat ie een beetje scheef zitten en "plof" ligt ie weer op zijn rug veren helemaal wijd en gaat zo lekker liggen slapen.
heel lief gezicht. prachtig
Aaaahhhhhh!
Hier wil alleen Kaya nog wel es op zn rug. die heeft daar geen probleem mee. Coco vind dat vroeger ook leuk. Toen heb ik een foutje gemaakt. Ik had em op mn schoot gelegd en had niet in de gaten dat mijn benen schuin waren. Hij schoof zo op zn rug van mijn schoot af!
Sindsdien wil hij niet meer! (geef em es ongelijk )
mijn grijze speelt soms zo wild als ie bij me zit dat hij al koprollend over men buik naar beneden rolt en dan blijft hij op zijn rug liggen gek doen.
de eerste keer dacht ik nog dat het een ongelukje was maar nee hoor, hij doet het regelmatig.
als hij uit zichzelf op zen rug ligt mag ik zijn buikje aaien enzo, maar hij heeft het niet graag als ik hem zomaar zo leg. lekker eigenwijs!
Donderdag 29 Maart 2007 8:54 am
Sue Moderator
Ahhh wat klinkt hij lief zeg. Zó vertrouwd.
Foto's!
Donderdag 29 Maart 2007 9:07 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:29 am