opblijven...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Awww Troosten Laughing Laughing
Bericht Zondag 13 Januari 2008 10:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Awww Troosten Laughing Laughing

Confused Wink
Bericht Maandag 14 Januari 2008 10:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OMG! Wat een mooi vogeltje zeg.. Alleen jammer dat het zo'n schreeuwertje is. (Dat ze haar zonparkietje niet kan horen zegt wel iets..)
Dat agressieve, tja.. Daar zou prima mee te leven zijn. Gelukkig hebben ze hier helemaal geen last van dat soort karaktertrekjes. Laughing
Ze klinken verder super!
Zijn dat trouwens foto's van haar lori? Very Happy
Bericht Maandag 14 Januari 2008 4:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Volgens mij kunnen alle Lories kei en keihard schreeuwen. De foto's zijn inderdaad hem, Caviar Caliginous Mordant Von Soot (heh) zelf.

Hier : http://bloolark.livejournal.com/tag/caviar vind je heleboel foto's en ook verhaaltjes.
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 8:57 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje wat een naam zeg! Shocked Dat is een hele mond vol! Ik heb die site gebookmarked. Ik moet wel even een andere browser gebruiken want nu zie ik niets. Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 7:25 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dat meisje is heel goed met papegaaien, vind het jammer dat ze er niet meer over schrijft, althans niet in haar dagboek. De wijze waarop ze met hen werkt en haar opvattingen lijken heel veel op die van mij.

Ze hebben veel meer papegaaien, nog een Blauw-gele, een Dubbele geelkop Amazone, een Grijze, een Zonparkiet en een koppeltje pyrrhura's. Post altijd prachtige foto's Smile
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 7:30 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik moet even wennen aan de opzet van die site hoor.. Embarassed Ben daar niet zo aan gewend. Ga dadelijk lekker zitten want volgens mij staat er flink wat!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 7:39 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:30 am
  Berichten van afgelopen: