|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Nee was het ook niet na die knal  |
Woensdag 15 November 2006 2:10 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
ik hou jade en millie dan in hun kooi als ze dan schrikken kunnen ze ook zich zelf niet bezeren het is voor millie en jade hun eerste keer |
Woensdag 15 November 2006 2:35 pm |
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Hier slapen ze er door heen.. als je er zelf geen probleem van maakt dan maken hun er ook geen probleem van, ik ben toen zelf met Binky voor het raam gaan staan, samen vuurwerk kijken nou hij kwam ogen en oren tekort hihi zo mooi vond hij het  |
Vrijdag 17 November 2006 2:05 pm |
|
|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
Een beetje een late reactie misschien, maar hier doe ik er ook helemaal niks aan. Dit is echter wel het eerste jaar met oud & nieuw dat ik in mijn nieuwe huis zit, en aangezien ik de buurt hier niet helemaal vertrouw blijf ik er wel bij. Hij heeft echter nooit echt iets om vuurwerk gegeven, en gaat vaak zelfs graag voor het raam zitten kijken. Af en toe vind hij iets eng, maar als je zelf doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, is dat meestal ook snel weer voorbij. |
Zaterdag 2 December 2006 7:42 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Voor Jelle wordt oud en nieuw extra spannend. Het is z'n eerste keer en omdat wij dan nèt op vakantie zijn is ie bij mijn ouders. Maar ik maak me niet zo'n zorgen hoor. Ik denk inderdaad dat je er zelf niet al te veel problemen van moet maken. Het enig dat je kunt doen is de papegaai op een rustig plekje zetten en een doek over z'n kooi doen. |
Zondag 3 December 2006 9:57 pm |
|
|
Marloes-Anna-Onno
Vlieger
|
sorry een beetjem late reactie!
Ten eerste: SEU hahahahahaha wat een grappig filmpje van iago en nenya!! not impressed!
Ten tweede:
Vorig jaar was het ook het eerste jaar voor anna en oono vuurwerk. En ik zou naar mijn ouders gaan, dus ik dacht ik neem de gaaitjes mee met kooien, toebehoren en al zodat ze niet alleen zijn tijdens dat geknal!
dit was echter uitgelopen op een drama!!! niet zozeer voor het vuurwerk maar meer omdat ze niet hun draai konden vinden daar in andere kooien, anna weer bang was voor onno en toen hadden we gizmo nog. dus het werd de hele tijd uitproberen wie bij wie in de kooi. Anna was meer van slag af omdat ze in een vreemde ongeving was dan door het vuurwerk. De hele avond heb ik me druk gemaakt om de vogels. Dit jaar blijf ik dus mooi THUIS!!  |
Dinsdag 5 December 2006 11:31 am |
|
|
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Ai, klinkt verontrustend. Wel goed dat we dit weten, kunnen we Jelle in ieder geval vast aan z´n nieuwe kooi laten wennen voordat hij naar m´n ouders gaat. En dan maar hopen dat het goed gaat. |
Dinsdag 5 December 2006 3:35 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Jeetje, wat een ramp! Kan me voorstellen dat je dit jaar gewoon thuisblijft. Heb je in de tussentijd niet geoefend met ze? (Op visite?)
Er is ook weer een jaar voorbij, ze zijn ook vast gegroeid? (Maar kan me goed voorstellen als je dit jaar gewoon lekker thuis blijft) |
Woensdag 6 December 2006 12:31 am |
|
|
|
|
floyd
Kamikaze piloot
hier gaat niks dicht anders kunnen quinn en ryan geen vuurwerk zien en floyd kijkt gewoon mee
het moet wel leuk zijn als die twee vuurwerk kijken
leuk filmpje sue
wat een lekker wijfje is nenya toch
iago ook hoor
maar nenya heeft toch een klein streepje voor |
Zondag 17 December 2006 10:51 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:33 am