P.Picasso's PLUK behandeling

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

P.Picasso's PLUK behandeling  Reageer met quote  

Hey iedereen!

Zoals jullie weten was mijn P.Picasso begonnen met plukken en dus daarom zijn we vandaag voor een behandeling naar het dierenziekenhuis in Utrecht gegaan voor een het behandeling.Het ging zo: we zaten natuurlijk in de wachtkamer te wachten op de dierenarts.. en dus werden we geroepen, en kregen een heelboel vragen, Wat is de voeding, de huisvesting, aandacht wanneer ze er mee begonnen was etc..
En daarna werd er bloed en wat veertjes van mijn lieffie opgenomen en het ontlasting en ze werd ook gewogen, Het was echt een teamwork wat ze deden! met z'n 6en waren ze bezig met P.Picasso. Ik krijg de uitlslag morgen waarschijnlijk binnen. Ik hoop teneerste dat het geen geestelijke stoornis is maar iets wat natuurlijk makkelijk is te behandelen. Ik hoop dat alles goed komt.. en of P.Picasso zich heeft gedragen uitstekend!! Klappen
Heeft er iemand van jullie met deze dierenziekenhuis ervaring? en wat de resultaat was geworden... Ik hou jullie op de hoogte!
Bedankt allemaal Veertje
Bericht Dinsdag 10 Augustus 2010 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

He meral!

Hier heeft ze dus zupreem & www.birdsandanimalcalifornia.nl/ + eigen pellets gegeten.

Mooi dat je onderzoek doet naar het gepluk, hoop dat ze er achter komen!

Ik mis p.picasso wel een beetje hoor, haar geknuffel! Nog bedankt voor de kado's!

Groetjes!
Bericht Dinsdag 10 Augustus 2010 6:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Geen bedank hoor voor de cadeaus je bent het meer waard Hypocriet
Kan het mij wel voorstellen jaah P.Picasso missen, ik hoop ook dat ze er achter komen waarom ze zich plukt. En Irene wanneer zou je nou.. op vakantie gaan? Zon

Groetjes ook van hier!!
Bericht Dinsdag 10 Augustus 2010 6:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ga de 17e op vakantie!

Hoe gaat het nu met p.picasso? Wanneer krijg je uitslag?
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 10:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Spannend!! ik zou niet kunnen wachten haha Veertje
Ja ik heb gisteren de uitslag binnen, ik ben eigenlijk wel in shock ze heeft een ontsteking in haar lichaam waarchijnlijk een bacterië of schimmel. Morgen gaan we voor de 2de behandeling en dan worden er CT foto's van haar gemaakt en dan weten we precies waar de ontsteking ligt, en dan volgt er natuurlijk antibiotica. De dierenarts zei dat we geluk hebben omdat het een beginnetje is en dus daarom makkelijk is te genenzen Yeah!
Het kan ook zijn dat ze van de pijn zou kunnen plukken maar dat is niet zeker.. Wel een hele drama dit hadden we echt niet verwacht een ontsteking?! Gelukkig maar dat we er vroeg achter zijn gekomen! Ja
Ik hoop dat alles weer in orde komt Bidden

Maar gaat het verder met Chico en Diego goed? wie gaat er trouwens op de gaaien passen?
Groetjess Veertje
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 1:32 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Jeetje, een ontsteking! Kan je ook vragen of de bacterie/ontsteking besmettelijk is?

Me ouders gaan oppassen Very Happy & het gaat goed met ze Laughing
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 5:36 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Oke leuk hoor Veertje
Ja zal ik vragen hoor maak je maar geen zorgen Smile

Groetjess
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 7:20 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Veel sterkte met de 2e behandeling, en zeker gelukkig dat je er op tijd bij bent Veertje
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 9:10 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Al wat meer bekent? En hoe gaat het verder?
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 9:42 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Hey, sorry voor de late antwoord ja een kleine ontsteking wat niet ernstig is ook omdat ze heel goed eet en drinkt... en nu ook begonnen is met praten Veertje
Als het een ernstig geval was dan zou het wel besmetelijk kunnen zijn dus niks om je zorgen te maken.. het gaat prima ik ga ook nog een heelboel foto's laden als ik wat meer tijd heb..
En een fijne vakantie Zon
Groetjes..
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 3:08 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Heee, hoe gaat het nu?
Bericht Woensdag 25 Augustus 2010 8:09 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Heyy Smile
Ja gaat perfect hoor! maak je maar geen zorgen, ze is zelfs begonnen met praten (Koek koek Laughing ) Ik moet dus alleen nog die vragen opsturen en dan moeten we zonder P.Picasso naar de dierenarts en dan houden we een soort gesprekje etc.. ik hou je wel op de hoogte Veertje
Maar sinds wanneer ben jij terug? ik had je wel gesmst daarvoor maar niks van je gehoord Mr. Green
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 5:36 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:34 am
  Berichten van afgelopen: