oke dank je ben echt benieuwd hoe charu het dan gaat doen,
want een krijsende gaai is echt geen pretje coco heeft het af en toe ook wel eens bij hem is het meer een uurtje maar toch je kan er goed gek van worden
heel veel succes
Ja het is dan echt heel overheersend , als ze die buien heeft dan kan je niet meer fatsoenlijk met elkaar praten, telefoneren, visite is zo ook niet leuk meer en je begint al te zweten als Shandor begint te babbelen voor wat er dan weer voor oorverdovend geluid komt.
Maar toch valt het me op dat als het de tijd van volle maan is dat ze dan zeker 4 tot 5 dagen zo extreem krijserig is. Er zijn ook genoeg mensen die dan onrustig slapen etc dus mss is zij rond die tijd daardoor ook wel helemaal hyper? En een caique is dat van zichzelf al dus tel maar op dan
Schreeuwt Coco dan een uur lang Joyce, voluit ook??
ik zou ook gaan zweten dan hoor als er visite binnen zit
ja als coco begint dan doet ie het ook goed het begint altijd met blaffen
en dan als ie geen aandacht krijgt gaat ie een hele hoge toon eruit gooien
het ergst is wel dat als ie dat doet chucky(mn malteser)dan vrolijk mee begint te janken zodat al mn honde vrolijk meedoen in koor
het enigste wat helpt is coco als ie eruit is in zn kooi zetten en de gordijnen even dichtdoen
en weet je wat iik ook zo raar vind en stiekum wel grappig
als ik ff op de bank lig met mn ogen dicht dan gaat ie lekker zitten tutten en ook een dutje doen,maar ziet ie dat mn vriend ff op de bank ligt en slaapt dan zet ie een keel op ik keur dit niet goed natuurlijk en dan krijgt ie ook''straf'' lijkt er op dat mn vriend niet mag slapen op de bank
Haha dat klinkt me heeeeeeel bekend in de oren. Een vriendin van mij uit Den Haag heeft ook 2 amazones en 1 ervan reageerd ook altijd zo sterk op haar vriend. Die kan dan zijn dutje na het werk ook wel vergeten op de bank want dan zet ie ook zo'n keel op.
Oeps gezellig zo'n zingend koor.....met zijn allen...met zijn allen...(ik hoor het deuntje al)
dat is ook toevallig zou dat een amazone tik zijn ofzo
als ze in koor beginnen nou dan kun je jezelf bergen hoor
Woensdag 19 September 2007 10:58 am
Sue Moderator
Wil, hoe is het met Charu? Schreeuwt ze nog veel? Ik meen dat het gisteren of eergisteren volle maan was?
Toevallig zag ik de maan en moest aan Charu denken..
Vrijdag 28 September 2007 9:38 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:36 am