Pipo is niet het "probleem" , maar.........

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Hermien
Kuikentje

Hallo Sue .... [en de andere raadgevers]  Reageer met quote  

Ja Sue ...je hebt bezorgde moménten ....maar bij mij , is dat bíjna de HÉLE dag van toepassing Crying or Very sad Hoézeer ik het ook probéér....ik raak dat "akelige" gevoel NÍET kwijt! Mijn állergrootste droom , is éindelijk uitgekomen....en nu is het , alsof ik in een soort "nachtmerrie" [ als ik dat woord hiervoor mag gebruiken] ben beland !!?? En dit álles, óndanks dat Pipo óntzéééttend lief is !!!!!Hartje ...laat dáár geen twijfel over bestaan!!Ik probeer hem ook te hehandelen, alsof er niets aan de hand is!!Het is allemaal héél tegenstijdig...ik weet het !!! Er zijn soms momenten dat ik me wat beter voel...maar over het algemeen ebt dat , ongewild , ook weer langzaam weg.Iedere dag weer, zeg ik weer tegen mezelf ; "Maak je toch níet zo druk...met Pipo gaat toch alles écht uitstekend"!! Het is erg moeilijk voor mij, om in te kunnen schatten, hoeveel dagen? ....weken?...maanden? , ik nog door dit "stadium" zal moeten/kunnen Confused Ik denk dat ik ÉCHT té overbezorgd ben....maar ik kan mijn gevoelens niet "zomaar" aan de kant schuiven?! ..... op één of andere manier , lukt het me gewoon niét Embarassed ....daarom probeer ik "het" maar een beetje van me af te schrijven Embarassed
gr. Hermien
Bericht Vrijdag 12 December 2008 4:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:09 pm
  Berichten van afgelopen: