heb toch even een vraagje
moet jij niet werken of naar school
ik vind het een heel gangbare tijd dat ze buiten staan
sorry maar dat meen ik echt
hier gaat de deur om 8 uur open en floyd mag dan lekker naar buiten
en quinn en ryan lopen dan lekker in de tuin te stoeien
oke als het echt overlast geeft dat volgens mij niet kan
maar je kan de vogels die gewoon buiten vliegen ook niet uit de lucht halen
en zegen niet hier fluiten tot 12 uur lukt niet echt denk ik dan
ze staan en lopen dan wel niet de hele dag buiten als om elf uur de zon op het terras komt gaan ze weer naar binnen
en sàvond als de zon daar weg is
gaat het hele spul weer even lekker kontje luchten
je heb dus eigelijk nog geluk dat het pas tussen 9 en 10 uur is
Zaterdag 8 Juli 2006 9:31 pm
esje Beginnende vlieger
ik vind dus dat je beesten best buiten mogen staan, maar als je buren daar echt last van hebben moet je daar rekening mee houden. dat geldt dus ook voor katten!! het is een beetje geven en nemen van beide kanten. je zult dus ook een gedeelte van de dag het lawaai moeten accepteren maar het kan niet zo zijn dat mensen de gehele dag last van je gaai hebben. en er zijn echt gaaien die heel veel schreeuwen dus volgens mij kan het wel dat die gaai veel lawaai maakt.
veel succes en als je je er echt aan stoort zou ik gewoon op een vriendelijke manier met je buren gaan praten.
Wat goed dat je je probeert te verdiepen in gaaienhouders en hun dier.
Ik ben t helemaal met Esjo eens... zou gewoon eens met je buren gaan praten. Want hoewel ik zelf 6 vogels heb , zou ik ook niet graag de hele dag last hebben van de dieren van de buren Als jij redelijk bent (en dat lijk je me best ) en niet verwacht dat hij nooit geluid maakt en zij zijn ook normaal in de omgang...dan kun je er vast samen uitkomen
Overigens...een gaai die zolang
alleen
in de tuin zit? hmm ik vind dat maar sneu voor t diertje
Zondag 9 Juli 2006 1:53 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:12 pm