|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
wat geweldig zeg!!!!!  |
Maandag 12 Juni 2006 5:49 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh TOmmy! Dit moet echt zoo fantastisch zijn om te zien! Doet hij dit ook waar anderen bij zijn?
Dan kom ik nl een keertje kijken! (Als ik toch geen filmpjes zie doe ik het wel anders ha ah ah) |
Woensdag 14 Juni 2006 10:53 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Guano kennende doet hij t ook wel met anderen erbij. Helemaal als hij beslist iets lekkers wil Maar ik zal ook proberen een filmpje te maken met mn fotocamera. Ik denk dat dat makkelijker te plaatsen is?  |
Woensdag 14 Juni 2006 12:39 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Tommy, als het niet lukt, dat plaatsen, stuur het dan maar naar mij op! Ik plaats het dan wel voor je. (En resizen lukt ook wel hihi)
Ik wil echt zien hoe Guano dat doet.
Het is zooooo'n schatje! *zucht*
Zijn aratinga's niet zo verlegen? |
Woensdag 14 Juni 2006 12:44 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Nee,ze zijn idd niet echt verlegen...en helemaal niet als hij zich focust op iets dat hij beslist wil Eigenlijk is Guano vrij agressief (niet verkeerd hoor, want hij is ook super lief!) en daardoor gaan nieuwe dingen bij hem sneller en makkelijker...zelfs met andere mensen erbij. Tommy bv is veel afwachtender en kan ook echt een beetje sullig en onzeker reageren als hij t niet begrijpt...maar Guano wordt in zo'n situatie juist woester en probeert nog harder zn doel te bereiken, hij vergeet daarbij alles wat er verder omzich heen afspeelt. Soms bijt hij zelfs ineens alsof t mijn schuld is dat t nog niet lukt en moppert luid...maar fanatiek is ie iig wel En als hij t dan 1 maal kan...dan twijfelt hij ook totaal niet meer en doet heel zeker zn ding alsof hij dat aaaaaaltijd al kon
Ik ga een filmpje maken hoor! En dan stuur ik hem naar jou! Leuk dat jij hem wilt plaatsen...want eerlijk gezegd weet ik nog niet hoe dat moet  |
Woensdag 14 Juni 2006 1:03 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi TOmmy! Hmmm, Zazu is ook agressief met nieuwe voorwerpen, maar, ik geloof niet dat hij zijn agressieve gedrag goed benut. Of ik doe het niet goed?
Ik heb nog geen filmpje gezien? |
Maandag 19 Juni 2006 11:20 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik zal t eens proberen...maar ik heb Guano toch heldhaftiger ingeschat dan hij is geloof ik. Ik heb t nog niet geprobeerd hoor, maar wel wilde ik hem voor de camera laten zwaaien...meneertje vertikte het! Maar mss gaat t beter als ik met mn fototoestel film? Die kent hij beter  |
Maandag 19 Juni 2006 1:52 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
't Is ook zo mooi wat je vertelt over dat 'mopperen', heb helemaal beeld => geweldig  |
Maandag 19 Juni 2006 8:47 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:13 pm
|
|
|
|
|