|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
| raar gedrag? |
|
|
vraagje heb vorige keer hier al eens vermeld dat artuur en nero eten doorgeven denk ik, maar het gaat steds verder denk ik, nu komt artuur naar nero (en doen ze bekje bekje) en dan gaat artuur met 1pootje op nero zitten en dan met 2 en doet nero zijn bekje open naar boven dus en doen ze zo verder. heb alleen schrik dat ze elkaar pijn doen. heb ze daarjuist uit elkaar gehaald (mss fout van mij) en artuur werd echt heel kwaad op mij. |
Donderdag 26 Januari 2006 10:22 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Lieverd, vogels die elkaar zo lief hebben doen elkaar geen pijn. Heb je een paartje of zijn het twee mannetjes. Dit kan het begin zijn van het willen paren met elkaar. Niet uit elkaar halen. Als ze het niet willen dan gebeurt het ook niet hoor. Geen angst. Dit is heel normaal gedrag. Bij mij doen ze het dagelijks en het maakt hen niet veel uit of het een paartje is of niet. Ze vinden elkaar gewoon super |
Donderdag 26 Januari 2006 10:44 am |
|
|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
zijn 2jongetjes, homootjes dan hehe!
nee, had gewoon schrik dat artuur nero ging pijn doen in zijn overheersend gedrag, nero zat er zo zachtjes te piepen. artuur was wel heel kwaad toen ik ze uit elkaar haalden, maar veel hielp het niet, want de volgende minuut was het weer zover!
hopelijk heb je gelijk! bedankt! |
Donderdag 26 Januari 2006 10:47 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Dat peipen dat ken ik, daar geven ze juist mee aan dat ze het willen. Ik zie dat bij mijn valkjes die hebben allemaal een partner, maar laten nou net de vrouwtjes helemaal stapel op elkaar zijn. gaan ook piepen en dan klimt de een bij de ander er bovenop en probeert te paren. Dus geen angst meer, dit is heel normaal. Mss dat je mettertijd twee vrouwtjes er bij kunt zetten, dan gaat het zeker lukken |
Donderdag 26 Januari 2006 10:54 am |
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
dank je, je merkt meer en meer dat ze elkaar heel graag hebben, ze zoeken haar constant op. ze kunnen niet meer zonder elkaar, is de ene wat te ver, roept de andere hem al terug echt zo lief! alleen, krijgen mama en papa nu wat minder aandacht, maar dat nemen we er met plezier bij, als ons kleintjes maar gelukkig zijn! |
Donderdag 26 Januari 2006 9:44 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Hahahah dat gedoe komt hier ook
nog al eens voor.
Wat denk je van Krelis en Lientje  |
Vrijdag 27 Januari 2006 7:26 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
hi hi hi love is in the air.... |
Vrijdag 27 Januari 2006 8:38 am |
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
idd, krijg echt geen aandacht meer van hen, en als ik voorbij loop verstoppen ze zich in elkaars veertjes zo van 'oh nee, hopelijk heeft mama ons niet gezien' zotte vogels! |
Vrijdag 27 Januari 2006 9:54 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
zet er dan 2 vrouwtjes bij en hang er een nestje aan. Dan heb je heel snel heel leuk resultaat |
Vrijdag 27 Januari 2006 10:06 am |
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
kweet niet, dan moeten we eigenlijk een groter kot kopen en we waren net echt van plan om kleine vogies te laten maken. we zien wel, vind het wel leuk zo, je ziet artuurtje echt openbloeien en ze genieten echt van elkaar. echt lief |
Vrijdag 27 Januari 2006 10:09 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Lief is dat he???  |
Vrijdag 27 Januari 2006 10:15 am |
|
|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
heeeel lief!!! als het aan mij lag waren er nog meer vogies, maar mijn vriend wilt liever wachten tot we in een huis wonen, we hebben nu een appartement, maar als ze allemaal beginnen te krijsen gaat het nog wel wat worden. hij heeft wel gelijk hoor, alleen, als ik ze zie smelt mijn hart!
xxx |
Vrijdag 27 Januari 2006 10:18 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
maar jij hebt kietjes en die krijsen echt niet zo erg hoor. Het kooitje hoeft maar een beetje groter te zijn en dan zal je zien. Ik zou het gewoon doen, zoiets van..VERRASSING . Een nieuw kooitje er bij en dan 2 koppels maken. Nou das echt heel leuk. |
Vrijdag 27 Januari 2006 10:23 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:13 pm
|
|
|
|
|
|