Raar gedrag

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hey marloes, ja ik herken het, loi doet hier hetzelfde, zowel met die snippers als met speelgoed
Bericht Woensdag 31 Januari 2007 1:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Moeten het geen zware speeltjes zijn. Laughing
Bericht Woensdag 31 Januari 2007 7:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
shirley86
Kuikentje

Reageer met quote  

Ook hier doen ze dat en dan vooral als ze net in bad geweest zijn. Maar het is niet alleen met de snippers ook met wc rollen etc.....
Bericht Donderdag 1 Februari 2007 7:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

coc gaat altijd een beetje met zn snavel alles heen en weer schuiven en maakt dan hele lieve geluidjes en als ik dan mee ga doen met mn hand vind ie het helemaal geweldig dan schuift ie alles naar mijn kant toe en gaat dan zitten kijken hoe ik het weer terug schuif en als ik nie gauw genoeg mee ga doen begint ie er mee te schieten naar mij toe heb al een paar keer dus een beukensnipper tegen mn gezicht gehad Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 20 Februari 2007 9:28 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Wat grappig Laughing

Bob deed het vandaag weer, en daarna ging hij huppelen Laughing, ik lag echt dubbel en hij ging lekker verder. Wat zijn het toch ook gekke beesten he? Wink Laughing
Bericht Woensdag 21 Februari 2007 12:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:13 pm
  Berichten van afgelopen: