hoi,
gompie was vandaag in opperbeste stemming en dat heb ik geweten ook vanmorgen begon het er mee dat ie aan het piepen was dat had ik dus nog nooit gehoord dus ik keek naar zn kooi zag ik hm dus niet zitten vloog als een gek op omdat ik dacht dat er iets mis was zat ie op de bodum gewoon zn eigen uit tesloven echt leek wel of ik een pup in huis had gekke vogel zo heeft ie dus heel lang gedaan toen ze smidags er uit waren leek het wel of ie een kip na aan het doen was erg vreemd geluid en als coco uit zn kooi ging werdt gompie helemaal gek schreeuwen joh kan het zijn dat ie broeds wordt ofzo en daarom zo doet want dit heb ik nog nooit mee gemaakt met hm
Zou natuurlijk ook kunnen,dat ze persee samen in de kooi willen.
dat zou nartuurlijk ook kunnen maar daar is gompie kooi te klein voor misschien in coco zn kooi maaar dat zou ik eerst eens uit moeten proberen of coco dat wel pikt want tot nu toe hebben ze alleen samen in gompies kooi gezeten maar gaat dat niet te snel dan?
Dinsdag 3 April 2007 9:36 pm
Sue Moderator
Re: rare geluiden
Het klinkt wel een beetje broeds?? Ik weet niet hoe amazones zich gedragen. Laat hij z'n vleugels hangen?
nee maar gaat wel allemaal buigingen maken en oooh roepen en zit coco ook regelmatig te voeren
ik snap er helemaal niks meer van eerst vechten ze tot bloedens toe en nu zijn het de dikste vrienden