|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Hahahaha. Die Iago!! Ik zie het al voor me.
Maar eigenlijk heb je Zazu (zie topic 'waarom kunstjes') ook een kunstje geleerd omdat jij het leuk vond. Gaan we weer..... waarom kunstjes... hahaha
Maar waarom moest hij van jou naar links rechts ipv op en neer? Oh ja... gaan we weer.... waarom kunstjes (training).  |
Zondag 28 Oktober 2007 9:59 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ehmmm ja dat klopt wel een beetje.. Ik vond het best leuk ja. Maar het was al meer deel van zijn eigen gedrag..
Het leek me leuk om hem van links naar rechts te laten gaan. --> Dan ben je toch weer eventjes bezig en Zazu werd helemaal wild als we weer gingen swingen! |
Maandag 29 Oktober 2007 10:12 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Haha, leer 'm anders "Van voor, naar achter, van links naar rehechts".
Oooh, dus Zazu kan al dansen!!??? |
Donderdag 1 November 2007 1:49 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha ja zoiets ja.. Ik weet niet of hij het doet precies zoals in dat liedje wordt beschreven. Zou me rotlachen als hij dat zou doen.
Hij kan een beetje dansen.. Hij danste eerst graag op Tiësto.  |
Vrijdag 2 November 2007 11:09 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Ik zou me ook rotlachen. Leer 'm dat. Is hij vast niet te beroerd voor.
Okee, Zazu gaan we eens leren dansen op echte muziek. Tiesto... tss.... het arme beest. |
Vrijdag 2 November 2007 11:13 pm |
|
|
naompiej
Kuikentje
| ?? |
|
|
Mischien komt dit door vroegere jaren. is hij tam? |
Zaterdag 3 November 2007 8:50 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ehmmm ik denk dat hij het schitterend zou vinden, maar.. Zazu z'n ego is nogal groot waardoor hij alles doet waarvan hij denkt dat het goed is.
Het zal moeilijk zijn om 'm dat aan te leren maar ik ga het proberen.
Trouwens.. Ik betrapte Zazu op het meedansen. Tiësto stond op. Dat heb ik 'm niet geleerd. Toen ik mee ging doen ging het verkeerd.  |
Zondag 4 November 2007 10:05 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sue
Ehmmm ik denk dat hij het schitterend zou vinden, maar.. Zazu z'n ego is nogal groot waardoor hij alles doet waarvan hij denkt dat het goed is.
Het zal moeilijk zijn om 'm dat aan te leren maar ik ga het proberen.
Trouwens.. Ik betrapte Zazu op het meedansen. Tiësto stond op. Dat heb ik 'm niet geleerd. Toen ik mee ging doen ging het verkeerd.
Bedoel je nou Iago leren 'van voor naar achter, van links naar rechts'? Of bedoel je Zazu leren dansen op echte muziek?
Haha, en hoe verkeerd ging het dan Sue? Hij begon toch niet ineens te gabberen op Tiesto?  |
Maandag 5 November 2007 7:13 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Sorry, ben ik er nu niet helemaal bij? Zazu kon al dansen.. Op Tiësto en ik ga 'm echt leren dansen.. Op echte muziek! Hahaha!
Gek mens.. Hij ging niet gabberen.. Maar hij ging gewoon ehm veel te snel toen ik mee ging doen. (Misschien toch gabberen? Hij heeft al een kale plek op zijn hoofd als hij z'n kuifje omhoog doet!) |
Vrijdag 9 November 2007 12:14 am |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sue
Sorry, ben ik er nu niet helemaal bij? Zazu kon al dansen.. Op Tiësto en ik ga 'm echt leren dansen.. Op echte muziek! Hahaha!
Klein miscommunicatietje...
En wat versta jij onder echte muziek Sue? En onder echt dansen? Salsa? Streetdance? Alsjeblieft geen stijldansen! Ballet???? |
Zaterdag 10 November 2007 1:47 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sue
Gek mens.. Hij ging niet gabberen.. Maar hij ging gewoon ehm veel te snel toen ik mee ging doen. (Misschien toch gabberen? Hij heeft al een kale plek op zijn hoofd als hij z'n kuifje omhoog doet!)
Hahaha. Dan wordt het tijd om een bomberjack en Nikes voor 'm te kopen.
Moet je voor de gein eens gabbermuziek opzetten. Kijken wat ie dan doet. |
Zaterdag 10 November 2007 1:48 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha het gaat een beetje langs elkaar geloof ik. Echte muziek. Dacht dat jij 'echte muziek' aanhaalde. Vind hardtrance ook wel erg leuk hoor, en dat is in de ogen van veel mensen geen echte muziek.
Maar verder luister ik naar wat easy listening stuff en opera.
Ik heb nog wel gabbermuziek maar weet niet of hij dat nu wel zo leuk vindt.  |
Dinsdag 13 November 2007 9:55 pm |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
|
|
|
Haha, ik denk dat dat wel meevalt met langs elkaar heen praten. Ik maak ook grapjes, maar die komen geloof ik niet zo goed door.
Jij zegt hardtrance. Kijk, mijn muzieksmaak is superbreed, je kan het zo gek niet bedenken. Daarbij vind ik in een hokje plaatsen zo... tsja... Ik heb heel veel muziek wat niet in een hokje te plaatsen is. Bovendien vind je in elk muziekgenre wel weer invloeden van andere genres. Dus eigenlijk is alles wel een beetje gemixt. Daarom voor mij geen hokjes.
Maar wat betreft jouw opmerking over dat veel mensen hardtrance geen echte muziek vinden. Iedereen heeft zijn eigen smaak en beleving. Dus ook al is er muziek waar de één wel van houdt en de ander niet, vindt ik dat de ander op z'n minst het respect moet opbrengen dat de één er wel van houdt. En dan wel het begrip. Zo hou ik niet van de sound van de band U2, maar ik luister er met een muziekliefhebberoor (leuk woord, haha) naar, dus weet dat het technisch een supergoeie band is. Alleen is de sound niet mijn smaak, maar ik begrijp dat mensen er wel van houden.
En dat is vaak het probleem bij mensen. Als zij ergens niet van houden, is het ook meteen niet goed. Dat slaat gewoon nergens op. Voor de ander is het wel echte muziek, zoals het net zo goed andersom is.
Zo, lang verhaal, maar over muziek kan je met mij uren lullen... en vooral luisteren en analyseren.  |
Vrijdag 16 November 2007 9:44 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
KIjk dat zijn nog eens wijze en de juiste woorden!!  |
Zaterdag 17 November 2007 12:16 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Sorry sorry! Ik ben niet zo snel..
Zeker de laatste tijd niet!
Je hebt helemaal gelijk met je pleidooi over muziek! Moet bekennen dat ik vróeger wel makkelijk veroordeelde over muziek. Maar dan vooral over de muziek van m'n vader. Tja, als puber.  |
Zondag 18 November 2007 11:11 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:17 pm
|
|
|
|
|