Scheiden of niet?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Beetje raar idee misschien Embarassed ...maar wat nou als je er nog een aga bij doet?
Ik heb geen idee hoor en misschien is het een heel stom plan.
Maar mogen die dan wel samen "verliefd" zijn? Of is dat ook niet de bedoeling? Ik dacht misschien laat ago ze dan verder met rust?

En ja joh! Plak Iago maar aan je vast...Gezellig!! Laughing
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 10:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Waahaaahaaa! Nog een aga? Ik vind één aga wel genoeg ha ha ha! Ik vind het al zo'n kleine drukteschopper.. Moet erg goed opletten als 'ie op de boom zit. (Al blijft hij de laatste tijd erg goed zitten!)

Wil je me een dagtaak geven? Smile

Flit vind Iago trouwens niet leuk, Iago vindt Flittepit leuk! Flit snapt er niets van..

Iago zou het niet zo erg vinden. Behalve als ik ga douchen, dan zou 'ie losgemaakt willen worden hihi!
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hmm slecht plan dus Embarassed Razz
Iago doet aan ongewenste intimiteiten Shocked
Pas maar op dat je niet met Flit in therapie moet!
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 10:41 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm, ik denk echt dat ik binnenkort met Flitje naar de vogelpsycho moet.. En met Iago naar het politiebureau he he he!
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 1:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hahahaha dames toch... Smile

Maak je maar niet teveel druk om Iago,s gedrag, het hoort erbij Wink
Het vreemde vind ik toch ergens, dat je meer met Iago bezig moet gaan zijn...terwijl je toch ook van alles met Iago onderneemd, en overal op sleeptouw meeneemt hihi, als je weer merkt dat Iago,s homoontjes te dol worden gewoon Iago ff afleiden met de 5 stappen en hem ergens anders neertzetten (spelenderwijs) Wink
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 3:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja, hij kan nog vaker mee.. Maar, hoe vaak wil H dat onze gaaien meegaan?
Ik kan niet alleen Iago meenemen. De andere gaaitjes moeten ook een keertje mee.. Smile
En meer dan één gaai is vaak erg moeilijk. Je moet ze toch in de gaten houden.

Ik leid 'm wel af.. En dat gaat wel goed. (Soms niet als ik nerveus ben ha ha ha)
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 3:56 pm
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik neem ze ook niet altijd mee hoor, en als ik er 2 meeneem dan ben ik vaak hier in het park... of er is iemand anders bij me Smile
Meer dan 1 gaai mee is altijd wat lastiger Crying or Very sad

Maar afleiden werkt ook goed hoor, maar wat bedoel je met (soms nerveus) ben je nu nerveuzer door Iago,s gedrag? nee toch...?
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 5:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee nee ik ben gewoon af en toe een beetje nerveus.. Smile Maar niet door Iago hoor.. Smile

Als Zazu nu eens netjes zou blijven zitten op m'n arm, dan zouden Iago & Zazu vaker met z'n tweetjes weg kunnen.. Smile
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 6:29 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat doet Zazu dan? klimt ze omhoog? of springt ze eraf? Smile

Dat nerveuze aardje zo nu en dan herken ik wel Wink
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 7:11 pm
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hm.. dan kunnen we elkaar een hand geven , want dat nerveuze aardje daar heb ik ook vaak last van Crying or Very sad

Roxy blijft ook zo moeilijk zitten ppff, daar word ik ook wel wat nerveus van hoor Embarassed Dan ziet ze zoveel dingen en daar word ze weer wat nerveuzer van en dan wil ze haast in me kruipen Confused hahaha de nerveusjes gaan op stap!! Wink Smile

Ik weet nog wel vorig jaar met de drive-inn , was heel gezellig maar om 4 gaaien in t oogie te houden...dat werd me wel ff teveel, later had ik ze lekker alle 4 bij me en hoefde ik niet steeds om te kijken of paco, binky en roxy nog wel in de boom zaten.
Stimpey had ik lekker bij me Wink
Bericht Zaterdag 7 Mei 2005 7:40 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik zal Iago eens proberen af te leiden. Door iets te laten vallen en dan de stapjes te doen..

Wil jij nou ook es een voorbeeld noemen over wát je dan doet met die stapjes. Ik heb de door Heijte gepubliceerde stappen wel gelezen, maar wil wel eens een voorbeeld. Question
Is het intussen al goed gekomen met het partnergedrag?
(Ben poosje weggeweest dus loop ernstig achter in alle berichten) Smile
Bericht Zondag 8 Mei 2005 8:47 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehm, Zazu klimt niet omhoog.. Die schrikt af en toe en dan moet ik 'm goed vasthouden aan zijn tenen.
Hij fladdert dan en gilt soms.. Sad
Bericht Zondag 8 Mei 2005 10:13 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een voorbeeld van de stapjes:

http://www.fluffies.org/nl/vie.....=1790#1790

Ik heb er een aparte topic van gemaakt. Zo kan iedereen z'n ideetjes daar zetten, en hebben andere mensen misschien wat aan de voorbeelden?

Iago heeft nog niet over gegeven. Ze zitten nu samen in de boom. Iago is druk bezig aan de ene kant, Flit zit lekker uit te rusten in het zonnetje.. Smile
Bericht Zondag 8 Mei 2005 10:20 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk he, nerveus zijn ha ha ha!
Ook zo lekker met die gaaien.. Sad

Jij en Roxy passen dan wel goed bij elkaar ha ha ha! Net zoals ik met Zazu. Maarre, volgens mij ben jij al verder: Jij wordt niet meer zo nerveus van Roxy's gepluk. Knap hoor..

Ik werd met de drive-inn soms een beetje chaggie. En met de wandelingen ook. Zeker met de dag van de kliniek voor vogels.
Op die dag zou je toch verwachten dat mensen bekend zijn met het protocol en nóg werd Zazu gewoon geaaid. Ik werd daar echt pissed om. Ik wil dat gewoon niet hebben, ik zit daarna weer met een plukkende kaketoe!
Bericht Zondag 8 Mei 2005 10:23 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:18 pm
  Berichten van afgelopen: