Scheldwoord

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

Scheldwoord  Reageer met quote  

Hé allemaal!

Door dit mooie weer, zaten we vaak buiten. Buurman was bezig met de tuin, het lukte niet & je raad het al.. gescheld! Chico vond het waarschijnlijk een erg leuk woord en doet het vrolijk na Rolling Eyes

Hoe leder ik dit woord af Rolling Eyes Stom

Groetjes!
Bericht Zondag 23 Mei 2010 10:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ParrotLady
Kuikentje

Reageer met quote  

Hihi dat pikt hij snel op!
Ik denk dat je het voorlopig het beste kan negeren en zodra hij een ander woord brabbelt hem wel belonen. Dan zal hij na een tijdje het scheldwoord wel vergeten. Het is hoe dan ook niet meer nuttig voor hem om te gebruiken, want je reageert er toch niet meer op. Mr. Green
Bericht Zondag 23 Mei 2010 11:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, hij leert snel woorden. De lijst die ik ( in mijn nadagboekboek/gebruikerspagina) heb, is al helemaal niet meer up-to-date. Kan leuk zijn,maar soms ook niet! Zie nu maar weer... Neee

Ik denk dan Chico praten zelf heel leuk vind. Want hij krijgt niet altijd de aandacht. Ook als we in de slaapkamer zijn, praat hij als een gek. En we reageren nergens op. Zo heb ik wel meer voorbeelden. Hij praat echt de hele dag door zo ongeveer Fluiten Lijkt wel wat op mij haha Fluiten

Dus belonen als hij bezig is met de andere woorden/zinnen/liedjes, gaat moeilijk worden, al dat gepraat van hem haha!

Een ander woord van maken, dan zou het potverdomme worden haha! Jullie raden al wat ie zegt nu Razz
Bericht Zondag 23 Mei 2010 11:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ParrotLady
Kuikentje

Reageer met quote  

haha wat een dondersteen zeg! Very Happy
Een ander woord van maken is inderdaad een heel goed idee!
Bericht Zondag 23 Mei 2010 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Haha Chico is dus de hele tijd lkkr bezig met praten, P.Picasso praat nog niet maar is de hele tijd bezig met brabbelen haha Mr. Green
Bericht Zondag 23 Mei 2010 12:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jaja, zal je net zien dat ze zoiets geen 10 keer nodig hebben te horen maar zoals Parrotlady zegt, dat woord negeren en de andere leuke dingen belonen, dat is helaas het enige wat je kan doen, na een tijdje slijt dat woord wel. Of het helemaal weggaat?????? maar het zal dan zeker wel slijten. In het begin dat ze iets nieuws hebben zeggen ze het net graag 10000keer per dag natuurlijk maar daarna minderen ze ook alweer wat.
Bericht Maandag 24 Mei 2010 8:38 am
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Door een vriend van ons die het niet zo op papegaaien heeft is die van ons ook gaan schelden, ben het nu aan het ombuigen naar een woord dat er wat op lijkt en dat gaat vrij aardig.
Bericht Maandag 24 Mei 2010 12:31 pm
aschra
Net uit het ei

Reageer met quote  

Niet op reageren, zelfs niet kijken.
Als hij het een tijdje niet hoort gaat het vanzelf over.
Bericht Zaterdag 29 Mei 2010 5:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:18 pm
  Berichten van afgelopen: