dat hoef ik dus niet te doen dan gaat ie helemaal te keer
en het is me op gevallen dat als ie tegen coco schreeuwt het iets minder is maar als ie het tegen mij heeft dat ie nog scheller is hij produceert dan een ander geluid zeg maar
en ik ben ook echt niet van plan om het zomaar op te geven hoor ben nu al zover met hm
maar wat dat thuis voelen betreft zou goed kunnen want hij is inderdaad pas vanaf februari hier
hoop er maar op dat dit zo voorbij is hahahah
heb net op internet iets gevonden over blauwvoorhoofd amazones is erg intersant al zeg ik het zelf staan ook dingen bij die ik nog niet wist.weet alleen niet hoe ik de link hier heen moet verplaatsen wil iemand mij ff helpen?
Met de pijl in adres balk gaan staan.
Links klikken,dat hele tekst blauw gemarkeerd is.
Dan rechtermuis knop kopieren klikken.
Dan hier reactie plaatsen,weer rechtermuisknop en dan op plakken klikken.
ooh jeee, 2 gillende amazones .
ik weet hoe 1-tje kan gillen, maar als dat 2 zijn
hoop voor je dat het snel gaat veranderen, want ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt
best wel ja maar goed weet nu dat dit ook weer over gaat tis ff op mn tong bijten maar ja
maar was net ff de zooi op aan het ruimen op de pc tafel en nou kwam ik de cd tegen met vogel en water geluidjes tegen die ik had meegekregen van zn vorige vrouwtje dus als ie nou weer zo begint te schreeuwen zal ik die is op zetten volgens haar werdt ie daar rustig van dus wie weet