Shalsea niest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Shalsea niest  Reageer met quote  

Niet fijn de avond voor ik op vakantie ga (als de aswolk mijn vlucht erlangs laat tenminste): Shallsea niest.

Meer info:
- Het zijn kleine, scherpe niesjes en een aantal achter elkaar.
- Shallsea is een pyrrhura
- Qua eten, activiteit, etc lijkt ze verder hetzelfde
- Ze is gisteren met een auto vervoerd naar haar vakantieadres. Dat was zo'n 2 uur in de kooi in de auto met de luchtverfrissing aan op zachte stand. Solace die in dezelfde kooi zat, niest niet.
- Shallsea niest wel vaker (vooral als ze zichzelf tijdens het groomen in haar neus prikt), maar nooit zo vaak achter elkaar.

Wat denken jullie?
Bericht Zondag 16 Mei 2010 7:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

geen idee, echt niet!!! Zit ze op de tocht? Zazu van Sue nieste ook veel, maar dat zegt natuurlijk niets over de reden waarom shallsea het doet...Kun je geen VA om info vragen? Troosten
Bericht Zondag 16 Mei 2010 7:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wanneer ze mee de douche ingaat, warme stoom - wordt het dan minder.
Is de lucht droger op haar vakantie adres?

Aurora deed een tijd terug ook plotseling veel niezen. Nadat ik haar mee de douche had ingenomen en lekker gestoomt had - was het zo goed als weg
Bericht Zondag 16 Mei 2010 8:53 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hm, ze heeft het verder niet meer gedaan dus wellicht toch een kriebel?

Laura, volgens mij heb ik morgen voor mijn vlucht nog net even tijd om de VA te bellen en te overleggen dus wellicht doe ik dat inderdaad.

Esjo, zou wel kunnen dat het droger is hier. Ik zal kijken of ik morgen kan stomen oid - ik heb Shallsea alleen nog nooit meegenomen onder de douche (wel al een tijd van plan, maar het komt er steeds niet van) dus ik weet niet hoe ze daarop gaat reageren XD.
Bericht Zondag 16 Mei 2010 9:40 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:22 pm
  Berichten van afgelopen: