Inderdaad maakten ze de sloten van de kooi open. we hebben nu sloten erop met schroefdraad, dus dat lukt ze nooit meer. Oh afstandbedieningen we zitten inmiddels al aan de 3e afstandbediening. Je moet altijd alles opruimen en ergens neer leggen waar ze niet aan kunnen komen. Ook zo leuk als ze de toetsenbord van de computer ontdekken. 3 toetsenborden en 3 muizen zijn we al verder. We worden steeds vindingrijker met het opbergen van spullen en het is nu een automatisme geworden om dingen op te ruimen. Ach nog steeds moeten we een stuk of 50 x per dag nee zeggen tegen de kaketoes. al met al vinden we het geweldig met ze
Oei, zou het kunnen dat je op "nieuw bericht" hebt gedrukt in plaats van "reactie plaatsen"?
Zaterdag 20 September 2008 7:50 pm
Sue Moderator
Re: slopen
Volgens mij heb je op 'nieuw bericht' in plaats van 'reactie plaatsen' gedrukt.
Jij hebt dus ook ondervonden hoe krachtig hun snavels zijn en hoe vindingrijk ze zijn in het vinden van sloopmateriaal! Ze moeten gewoon rvs afstandbedieningen maken!
ik heb een aantal filmpjes in onze filmalbums gezet. nu kan je ze in actie zien.
Zaterdag 20 September 2008 8:06 pm
Sue Moderator
Ik heb een filmpje gezien. (Die van die föhn) Schitterend hoe ze uit hun dak gaan!
Hard plastic sneuvelt hier helaas ook. Alleen rvs is compleet veilig.
Zondag 21 September 2008 8:58 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:23 pm