sluipen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
joyckuhh
Fladderaar

sluipen?  Reageer met quote  

hoi allemaal,
ik had een vraagje
mijn pyrrhura 'sluipt' regelmatig over tafel, dan maakt hij zich helemaal klein en maakt ie een soort van sluipbeweging. of hij maakt zich helemaal lang. weten jullie wat dit betekend?
groetjes joyce
Bericht Zondag 27 Maart 2011 11:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi

ik heb geen idee wat het betekent,maar het lijkt me wel heel komisch om te zien Laughing
Bericht Zondag 27 Maart 2011 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Doet ie dat als ie op pad is naar iets wat hij niet kent? (bv een heel andere kleur beker op tafel of ineens een kaars die er niet eerder stond)
Bericht Maandag 28 Maart 2011 10:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja diet er ook echt heel leuk uit.
weet ik eigenlijk niet of er dan ineens iets anders staat.
ik zou er wel eens op letten;)
volgens mij niet
hij loopt dan gewoon een rondje om de tafel een en meestal komt ie daarna gewoon weer op mijn schouders zitten
Bericht Maandag 28 Maart 2011 2:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Whahaha, klinkt ook leuk. Juultje van mij doetg dat ook wel eens met een huppeltje er tussen door. Dan is ze baldadig, jolig.
Bericht Maandag 28 Maart 2011 3:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja da klopt eerst sluipen dan zoon gek huppeltje en dan die nek in een keer lang en dan begint ie weer te sluipen zo komisch
Bericht Maandag 28 Maart 2011 3:10 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahaha mijn amazone doet dat ook. leuk is dat he Very Happy
Bericht Dinsdag 29 Maart 2011 7:49 am
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

als het me ooit een keer leukt zou ik het proberen te filmen. maar die van mij heeft volgens mij camera angs haha. want als je gaat filmen houd ie ermee op. dat is ook met kunstjes doen:p
Bericht Dinsdag 29 Maart 2011 6:26 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Moet je zeker eens filmen. Het lijkt me wel een lollig zicht Laughing
Bericht Zondag 15 Mei 2011 10:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja ik probeer het elke keer en als het me dan men telefoon der bij heb dan houd ie ermeeop Paranoide dus ik ben het aan het proberen haha
maar het is inderdaad een comisch gezicht
Bericht Maandag 16 Mei 2011 3:38 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ow, dat ken ik hier ook. Alles doen maar hola als je met de camera afkomt, dan kunnen ze vooral heel goed een standbeeld imiteren. Laughing
Bericht Zaterdag 21 Mei 2011 2:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja he
dat is echt zo erg. of in een keer doen of der niks aan de hand was.
echt zo van wat moet je filmen.
echt heel erg Shocked
Bericht Zondag 22 Mei 2011 8:45 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:23 pm
  Berichten van afgelopen: