Snavel knarsen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh wat leuk zeg dat Jones je in slaap knarste. Laughing Hoe oud was je toen? Jones was toch vrij 'op leeftijd'?

Denk wel dat Misty's geknars harder was omdat ze groter was. Ara's klinken helemaal hard. Toen ik dat voor de eerste keer hoorde wist ik niet wat ik hoorde!
Bericht Woensdag 14 November 2007 10:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Toen ik Jones kreeg was ik geloof ik zes of zeven jaar oud....achteraf gezien wilde ik dat ik alle dingen die ik nu weet, toen ook wist....Dan had hij misschien nog langer geleefd, ik voel me soms nog steeds schuldig!!
Bericht Donderdag 15 November 2007 9:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

NIET schuldig voelen hoor Laura.. Achteraf heb je gemakkelijk praten. Een heleboel dingen waren toen vast nog niet te krijgen. En ze is vrij oud geworden! Een heleboel vogels worden maar een paar jaar oud. (Zoals mijn parkietjes.. Embarassed )
Het lijkt me trouwens wel fantastisch om samen groot te worden.
Bericht Donderdag 15 November 2007 10:41 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hij is zeker oud geworden, maar toch! Had ik maar....
Aan de andere kant, door zijn dood ben ik juist veel info gaan zoeken en heb ik veel opgestoken, vind het gewoon stom van mezelf dat ik dat nooit gedaan heb toen ie nog leefde!!

Jones was altijd een grote steun en zo'n gezellige kletser! Als je tegen m praattte begon hij gezellig terug te 'praten' Laughing Laughing Ik vond het ook altijd vreselijk om ze achter te laten als we op vakantie gingen..bang voor inbrekers enzo Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 16 November 2007 10:02 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ze gaan altijd te vroeg he? Sad

En je mag jezelf echt de schuld niet geven hoor Laura.. Als je toen die info was gaan zoeken, had je waarschijnlijk een stuk minder gevonden! En was er echt een stuk minder beschikbaar voor vogels!

Achteraf had je Jones misschien mee kunnen nemen op vakantie?
Bericht Zaterdag 17 November 2007 11:05 am
Nadja
Eitje

Reageer met quote  

Croky knarst ook altijd best hard, ook al is het maar een valkje. Mijn broertje en ik besloten (ongeveer 5 jaar geleden ofzo) voor de grap een keertje van kamer te wisselen. Na een halfuur kwam mijn broertje terug om weer te ruilen, hij kon niet slapen door dat 'geknars van die vogel'. Ik vind het altijd wel een lief geluidje, vooral als hij dan zo schattig zijn oogjes laat dichtvallen Hartje . Hij zit dan ook altijd lekker warm tegen zijn knuffeltje aan. Soms lijkt hij zelfs onschuldig! Laughing
Lief zijn ze Hartje
Bericht Donderdag 22 November 2007 8:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh hoe kan het nou dat hij daar niet van kon slapen? Er is niets fijners dan het geknars van een vogeltje op z'n gemak! Cool Ze zouden daar cd's van moeten verkopen. Laughing
Bericht Donderdag 22 November 2007 8:41 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Knars cd's!!!!!!! gat in de markt! Laughing Laughing

Jones mee op vakantie zou geen succes zijn geweest denk ik...daar was hij veels te bangig voor, de stress was m misschien teveel geworden.. Confused
Bericht Vrijdag 23 November 2007 10:02 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jaaa ik denk ook dat die knars cd's goed zouden lopen. Ik zou telkens wachten op de volgende knars-hit! Laughing

Denk je dat Jones dat niet zo leuk had gevonden? Sad De auto was waarschijnlijk te hobbelig geweest?
Bericht Vrijdag 23 November 2007 12:10 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja te hobbelig en een te lange reis, we gingen toen veel naar frankrijk... Wink
Bericht Vrijdag 23 November 2007 7:40 pm
Nadja
Eitje

Reageer met quote  

Ik nam Croky altijd mee op vakantie naar Terschelling. Ik kon hem gewoon niet achterlaten. Dan ging hij in zijn vakantiehokje mee in de auto en hield ik hem op schoot. Dan was hij helmaal in zijn nopjes, want dan kreeg hij de hele dag aandacht. Je moet ook altijd een stuk met de veerbont. Het eerste jaar dat we gingen was het verschrikkelijk warm. Mijn vader had de auto in de garage van de boot op een koel plekje gezet. Toen zijn we uit de auto gegaan en hadden we Croky in zijn hokje in de auto laten staan. Dat ging prima, totdat de boot draaide en Croky's hokje in de volle zon kwam te staan Crying or Very sad . Gelukkig kwam er een hele zorgzame medewerker langs die een handoek over de auto had gelegd. Hij kwam mij toen zoeken en zei dat mijn vogeltje in de zon stond. Dat vond ik echt súper aardig. Ik ben Croky toen meteen gaan halen en de jaren daarop ging hij gewoon mee de kantine in. Als ze dan zeiden dat je geen dieren mee mocht nemen had ik daar gewoon lekker lak aan Nanaaa! .
Bericht Vrijdag 23 November 2007 8:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh da's inderdaad een lange (en hobbelige!) weg. Da's iets leuker als je gaaitje al reizen gewend is!
Bericht Vrijdag 23 November 2007 11:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:23 pm
  Berichten van afgelopen: