Als Vlinder (vasa) heel druk speelt dan lijkt soms ineens een rem te verdwijnen.
Hij kan dan echt keihard bijten. Niet om gemeen te doen hoor...maar niet minder pijnlijk . Gelukkig kun je dit vaak voorspellen en dus voorkomen , maar ik was wel benieuwd welke gaaitjes dit nog meer hebben. Ik geloof dat oa amazones dit ook wel hebben?
Diégo had dat vanmiddag nog....Die was zo druk bezig een fluitje in zijn boom aan te vallen en te killen dat hij het verschil niet meer zag tussen het fluitje en mijn vinger die het fluitje een zetje gaf........ of bedoelde je dat niet ?
Jip hier kan dat ook!!!
Maar dat weten we allemaal wel ondertussen!!
Pipo heeft het aan zich als ze gekrauweld wordt.
Zondag 6 Augustus 2006 12:09 am
Sue Moderator
Oh, overload noemen ze dat toch? Dat hebben kaketoes ook.
(Weet ik maar al te goed)
Als Zazu te fanatiek wordt hangt hij nogal eens in mijn handen. Niet hard (Als ik dat ga vergelijken met die beet van mijn fietsavontuur) maar toch pijnlijk!
Als je dit ziet aankomen, kan je dan een time out inlassen? Zodat hij eventjes kan kalmeren?
Ah er zijn dus nogal wat soorten die dat hebben? Van de caique had ik t wel een beetje verwacht Danny Kleine monsters! Hier heeft alleen Vlinder er last van...uhmm nou ja...wij hebben er last van als we niet oppassen
Ja, met een time out gaat t inderdaad weer over. Ze moeten weer even tot rust komen
Zondag 6 Augustus 2006 11:34 am
Sue Moderator
Hahaha volgens mij hebben idd meer soorten last hiervan, als ik het zo lees..
Nee, eigenlijk niet . Hij blijft vrij zachtjes bijten. Wel valt hij je hand aan als er iets engs in zit...en dat is dan meestal ook een fluit ...net als bij Diego Dan bijt hij dus wel echt heeeelll hard
auwwwww jaaaa maar eerlijk is eerlijk het was het waard hoor Diégo die zo vol overgave speelt en daardoor in mijn hand kwam te hangen.......
Zondag 6 Augustus 2006 11:46 am
Sue Moderator
quote:Originally posted by peetjuh & Diégo
Diégo had dat vanmiddag nog....Die was zo druk bezig een fluitje in zijn boom aan te vallen en te killen dat hij het verschil niet meer zag tussen het fluitje en mijn vinger die het fluitje een zetje gaf........ of bedoelde je dat niet ?
ARGH! Dat zal lekker pijnlijk geweest zijn! Bb'tjes kunnen echt hard bijten! Ze houden ook vast!
he tommy
mijn coco kan zo ineens op het ene moment
hel lief zijn en op het andere moment
begint hij te krijsen en in het rond te bijten
net of er een steekje los zit