|
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh die rondjes.. Dan is het net alsof die kuifkop los zit, right? Het gaat eerst heel langzaam, daarna heel snel? (In stilte?) Het is echt heel grappig om te zien, heb het nog nooit vast kunnen leggen. If you can: Please do so!
Kan je eens een foto maken van Tas die Aswan omhelst? Lijkt me leuk om te zien! Wat een sociaal kippetje is het toch.
Is het geen idee om, als je de houtsnippers hebt vervangen, een handje zaad tussen de snippers te strooien? Zodat hij moet zoeken? Of een grote schaal vol met snippers en daar zaadjes in? Ze kunnen dan lekker zoeken.
Zazu was vroeger wel wat drukker qua spelen. Hij is nu wat bedachtzamer. Hij puzzelt echt, denkt.. Rather than destroying things.  |
Vrijdag 20 Juni 2008 9:16 am |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
|
|
|
Ja, die van mij is nog verre van enig verstand krijgen denk dat we nog een tijdje te gaan hebben voor hij wat uitgestoeid is. Hij is ook wel zo'n echte puzzelaar, denk ik. Hij is in ieder geval enorm goed met sloten openen. Ik heb nu hangslotjes overal, omdat dat het enige is wat hij niet openkrijgt (en dat alleen omdat ik de sleuteltjes wegzet). Hij heeft wel helemaal door hoe het werkt en is enorm boos op de hangslotjes; zie hem regelmatig zijn woede erop loslaten. De gewone sluiting van de kooi kun je vergeten (ook de zogenaamde escape-proof sloten van Dierenvilla !), quicklinks ook, van die D-links ook. De bodem van de kooi rolt hij er uit, en de voedingsbakjes systeem van Dierenvilla is helemaal een ramp.
Hehehe die rondjes ja, dat. Gaat van langzamer naar steeds sneller (hoe doen ze het ?!?), maar hij maakt er wel geluid bij, van die kipgeluidjes.
Met de bodem is het een goede tip, maar weer - ik gebruik geen houtsnippers. Het is zooitje genoeg met de krant die meneer nu versnippert, maar houtsnippers, met mijn vliegtuigjes, liever niet  |
Vrijdag 20 Juni 2008 9:34 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:23 pm
|
|
|
|
|