|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
| Stofzuigen |
|
|
Hebben jullie dat nou ook dat wanneer je aan het stogzuigen bent, ze ineens uitbundig gaan fluiten/"schreeuwen"?
Hier heeft vooral Cayou dat. Wil blijkbaar zelf het woord hebben  |
Woensdag 28 September 2005 4:11 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Hahaha ja Seertje héél herkenbaar. Heb je ook die topic gelezen waarbij er verteld werd dat een heleboel vogels gaan douchen en badderen bij het geluid van de stofzuiger? dat was heel komisch om te lezen!
Hier wil Gizmo ook het hoogste woord hebben.
In het begin had Gizmo echt een pesthekel aan het geluid van de stofzuiger, ik moest hem toen echt in zijn kooi zetten als ik wilde stofzuigen en daar zat hij zich dan ontzettend druk te maken (als ik hem bij me had tijdens het stofzuigen beukte hij telkens hard met zijn snaveltje tegen mijn gezicht ) Inmiddels kan hij uit zijn kooi blijven maar Gizmo en de stofzuiger zullen nooit vrienden worden! |
Woensdag 28 September 2005 4:53 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Nou TT denkt er allemaal heel anders over; die maakt zich zo glad als ze maar kan, jrekt d'r nekkie als een giraf en holt zo hard ze kan, zo ver mogelijk weg. Zelfs als ze op de arm zit en we lopen langs de stofzuiger die ergens in de weg staat doet ze al zo schijterig  |
Woensdag 28 September 2005 5:55 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ja hier ook, Tommy vooral...fluiten praten gekddoen, geweldig leukom zo te stofzuigen Veel gaaien gaan ook badderen bij t douchen, maar hier niet.  |
Woensdag 28 September 2005 6:25 pm |
|
|
fredalmere
Fladderaar
De stofzuiger valt wel mee, maar de waterkoker en de senseo zorgen toch wel voor een heftig concert en dat uit de keel van zo'n jong vogeltje |
Woensdag 28 September 2005 7:08 pm |
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
die van mij nemen ook het hoogste woord... lekker boven die stofzuiger uit  |
Woensdag 28 September 2005 8:06 pm |
|
|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by Tommy
Ja hier ook, Tommy vooral...fluiten praten gekddoen, geweldig leukom zo te stofzuigen Veel gaaien gaan ook badderen bij t douchen, maar hier niet.
Herman maakt zich ook altijd vreselijk druk als ik aan het stofzuigen ben maar dan negeer ik hem lekker.... 't wordt langzaam minder
En dat badderen en douchen? Ik zie altijd als eerste aan Herman dat het buiten regent. Dan gaat hij er helemaal voor zitten; kuif omhoog, vleugels wijd.... en dan maar beteuterd kijken als je niet nat wordt  |
Donderdag 29 September 2005 10:46 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Mees
quote:
Originally posted by Tommy
Ja hier ook, Tommy vooral...fluiten praten gekddoen, geweldig leukom zo te stofzuigen Veel gaaien gaan ook badderen bij t douchen, maar hier niet.
Herman maakt zich ook altijd vreselijk druk als ik aan het stofzuigen ben maar dan negeer ik hem lekker.... 't wordt langzaam minder
Ik negeer t juist niet...mooier nog, ik begin inmiddels zelf eerst idioot te doen
Tommy en ik hebben dikke pret tijdens t stofzuigen...zo erg dat ik soms met opzet dat ding langer aan laat staan  |
Donderdag 29 September 2005 12:17 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Hier wordt natuurlijk veel te weinig gestofzuigd/stof gezogen, daarom denkt TT iedere keer 'wat doet ze nou!'  |
Donderdag 29 September 2005 5:27 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
whahahahah Marjet, zo'n soortgelijke reactie wilde ik eigenlijk vorige keer al plaatsen bj de douche/stofzuigerverhalen ! hahaha. ik had al aangegeven dat Gizmo geen douche/badder liefhebber is en toen ik al die verhalen las van vogels die spontaan gaan badderen bij het stofzuigen dacht ik ook al van mwah...dan stofzuig ik vast te weinig ! hihi geweldig om jou dat nu te zien zeggen  |
Donderdag 29 September 2005 6:20 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Stofzuigen |
|
|
Ehm.. Ik ken alleen grijsjes die gaan badderen als de stofzuiger aanstaat ha ha ha! |
Vrijdag 7 Oktober 2005 1:45 pm |
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Als ik m,n haar staat te Fohnen dan gaat Roxy in dr waterbak staan met dr grote clowns voeten en gaat dan badderen Ook Binky doet dan gezellig met Roxy mee hihih
Wat ook zo (raar) is...dat als ik Binky gedouched hebt en ff lekker terug in z,n kooi gezet dan gaat hij veder in z,n waterbakkie met badderen.  |
Vrijdag 7 Oktober 2005 6:12 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha Sannie, ik zit me hier rot te lachen.. Kan het me zo indenken! Die maffe doos ha ha ha!
En Binky, die denkt, wat Roxy kan, kan ik ook ha ha ha!
(Ik snap ook wel waarom hij verder gaat badderen: Hij wordt toch niet nat!) |
Zaterdag 8 Oktober 2005 8:41 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hahaaaa rare vogels Zo gek dat ze gaan douchen bij lawaai van fohn en stofzuiger  |
Zaterdag 8 Oktober 2005 8:58 pm |
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Ha ha ha Sannie, ik zit me hier rot te lachen.. Kan het me zo indenken! Die maffe doos ha ha ha!
En Binky, die denkt, wat Roxy kan, kan ik ook ha ha ha!
(Ik snap ook wel waarom hij verder gaat badderen: Hij wordt toch niet nat!)
Ja dat Binky niet nat word dat klopt...nu we een bad hebben en ik de sproeier boven m houd word tie nog niet nat...het druppelt zo weer van m af Stimp word altijd goed nat!
En Roxy tja.. ze is idd een maffe doos hahaha echt een Annie!
Ik had laatst Oinkie ook in bad gedaan, maar die wilde er snel weer uit en klom via het (draadje) van de stop weer naar boven haha, dus heb ik m gedoopt onder de kraan hij moet tenslotte ook douchen
Ik nog kan ik de link niet leggen met stofzuigen/fohnen en dat de gaaitjes dan gaan badderen.. heb me vaker afgevraagd waarom ze dit doen  |
Zaterdag 8 Oktober 2005 9:12 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:24 pm
|
|
|
|
|