sychroon team

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

sychroon team  Reageer met quote  

weet niet of de spelling juist is mijn exuses hiervoor Embarassed
maar ik zit nou al een tijdje op die twee schatjes te leten van mij en als de een uitschudt doet de ander dat ook zit de een te knarsen doet de ander dat ook poetsen idem schreeuwen uiteraard ook slapen ook altijd samen wakker worden tegelijkertijd,
maar kennen jullie dit gedrag is dit normaal? vind dit best apart om te zien
Bericht Zondag 1 April 2007 10:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: sychroon team  Reageer met quote  

Jaaa dat doen ze vaak he? Elkaar nadoen? Samen poetsen?
Da's zo mooi bij ara's. (Maar eigenlijk bij alle gaaitjes, maar heb dit vooral gezien bij ara's) Ze poetsen 'synchroon', echt supermooi.
Bericht Zondag 1 April 2007 10:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze doen vast een spelletje. Vroeger deed ik dat ook tot vervelens aan toe. Alles wat mijn zus deed...deed ik na Laughing Laughing

Zonder dollen. Ik heb geen idee.
Bericht Zondag 1 April 2007 10:18 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Ze doen vast een spelletje. Vroeger deed ik dat ook tot vervelens aan toe. Alles wat mijn zus deed...deed ik na Laughing Laughing

Zonder dollen. Ik heb geen idee.

Laughing
Bericht Zondag 1 April 2007 10:19 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Het valt me hier ook wel vaker op bij de caiques en de roseetjes.
Vooral de roseetjes,want die poetsen elkaar nogniet,terwijl de caiques dat wel doen.
Bericht Maandag 2 April 2007 12:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja, grappig is dat. Hier doen sommigen t meer dan anderen, maar er zijn ook momenten dat ze allemaal t zelfde doen Laughing Iedereen poetst, iedereen gaat in bad, iederen slaapt, iedereen gilt Very Happy

Paar dagen terug was t helemaal mooi. Toen was ik ze buiten aan het douchen en toen staken ze de merels en de mussen aan. Je zag ze zo kijken en ze begonen ook hun veren te schudden en even later zaten ze in de vijverrand te spetteren Very Happy
Bericht Maandag 2 April 2007 10:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:24 pm
  Berichten van afgelopen: