Oh wat gaaf zeg! Dat is nog eens handig. Ze weet vast hoe je moet knippen! Let erop dat er wel twee kanten worden geknipt. (Maar dat zal ze vast wel weten)
Die vrouw zegt dat ik ze bij elkaar kan doen want ze zijn allemaal ook 8 weken maar ik koop ook een nieuwe kooi voor als het niet goed gaat dus voor de zekerheid maar ik probeer het wel:D
ik heb een heel treurig nieuws ik had verteld dt ik nog een aga zou nemen ik krijg neteen mail van die vrouw dat het vogeltje in de nacht ontsnapt is uit zijn kooi en dood is gegaan ik geloof dit eigeljk niet want ze had ook verteld dat iemand anders om de vogel vroeg mischien heeft ze het aan die gene verkocht maar ik wou vragen of hij zomaar kan ontsnappen die van mij kunne nooit ontsnappen.
Donderdag 16 April 2009 2:48 pm
Sue Moderator
Ok! Het is fijn dat je in ieder geval een tweede kooi wilt aangeschaffen voor als het niet goed gaat. Soms hoeft het helemaal niet goed te gaan hoor. Reken altijd op twee kooien dan kan het nooit tegenvallen. (En hoeven er ook geen vogels herplaatst te worden mocht het niet klikken en er geen ruimte is voor een tweede kooi )