hoi
we lagen vanmorgen helemaal dubbel met gompie
ik had ze ff nat gesproeit toen ik ff later weer binne kwam was ie zeiknat mn vriend zei je hebt hm wel heel nat gemaakt ik denk nou dat valt wel mee toch dus ik kijk nou hij droop gewoon
hij vond schijnbaar dat ik hm niet nat genoeg gemaakt had dus was ie zelf verder gegaan met zn waterbakje
een waterballet om zn kooi haha
dus nou ga ik van de week maar ff een grotere bak halen voor hm dat ie een beetje beter kan badderen ik had dit nog nooit gezien van hm was wel grappig en toen wij dr bij stonden ging ie vrolijk verder de lolbroek hij is vanddag trouwens een stuk liever hij is nu ook zelf zn kooi uit gekomen
mh dat wist ik niet
het zou me niks verbazen hoor gekke beestjes zijn te afentoe zeg
Zondag 8 April 2007 1:29 pm
Sue Moderator
Het kan heeel goed zijn dat het bij jouw vogels niet geldt. Maar hier wel. De ovenschaal werd glad genegeerd, terwijl Scuttle wel z'n dikke kont in een miniscuul waterbakje propt.
Leuk is dat zeg. fijn dt het weer wat beter lijkt te gaan.
Herman baddert ook altijd in zijn waterbakje. Heb een tijd een mooie badschaal voor hem neergezet maar daar doet ie niets mee.
Zondag 8 April 2007 10:20 pm
Sue Moderator
Nog zo'n eigenwijze gaai. Of zit 'eigenwijs' in 'papegaai' ingebakken?
Hahaa dat is leuk he? Als ik een grote schaal ner zet...en daar zijn ze echt wel aan gewend, dan duiken ze nog in t bakje water Tommy vindt een pan ook leuk om in te zitten...soepkip