|
|
|
Sue
Moderator

|
Een ninja-gaaitje?! Wat is Joske van plan met die twee stelten dan? |
Zondag 16 Maart 2008 9:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Weet ik niet maar weet wel ondertussen al dat ik van dat mormeltje alles mag verwachten.
Krijg echt soms de schrik rond mijn hart als ik die bezig zie, die is niet helemaal normaal volgens mij.  |
Maandag 17 Maart 2008 10:46 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Whahaha nou volgens mij vindt Jos dat heel normaal voor Joskes. Alleen mama moet er eventjes aan wennen!  |
Donderdag 20 Maart 2008 8:37 am |
|
|
Sarah
Moderator

Sommige dingen wennen volgens mij nooit hoor Sue. Ik kan niet zeggen hoeveel keer hij ineens begint te schreeuwen dat ik het herken dat er iets fout gaat. Dan zit hij zeker weer ergens knel. Als ik dan kom zien zit hij wel weer ergens tussen met zijn poot of met zijn vleugel en kan ik hem weer redden. Gelukkig laat hij mij dat allemaal mooi doen en bijt hij me niet maar wat als ik niet thuis ben? Hij zit altijd wel ergens tussen, die kleine rebel.  |
Donderdag 20 Maart 2008 10:12 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Jeetje, hij werkt zichzelf wel lekker in de nesten he?
Sarah, niet vervelend bedoeld, maar heb je het idee dat hij het doet om jouw aandacht? Probeer de volgende keer als het gebeurt niet te veel tegen hem te praten en hem los te halen. Als hij los is, gelijk weer weglopen. Ik heb het idee, slim als dat joske is, dat hij wel eens misbruik zou kunnen maken van de situatie!  |
Vrijdag 21 Maart 2008 8:54 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Ik weet het, denk ik ook soms wel eens maar als hij echt knel zit dan moet ik hem wel losmaken want hij zou zichzelf wat doen. Hij kan eens schreeuwen tijdens zijn spelen maar als hij echt knelzit dan is zijn schreeuw echt vreselijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem er ook geen extra aandacht voor geef hoor. Eens hij los is kan hij wel ff geschrokken doen maar al snel gaat hij weer even onnozel doen als ervoor. Net om dat aandacht vragen te vermijden wil ik er ook niet bijblijven. Ik ga hem er niet voor in de watten leggen want het is tenslotte niet slim wat hij gedaan heeft en ga er hem dus ook niet voor belonen. Laatst was ik er niet zo gerust op omdat hij na een uurtje toch nog steeds zijn vleugen raar hield maar heb het gerust gelaten. Nadat hij hem dan grondig gepoetst had was het terug in orde. Hij krijgt aandacht genoeg en dat moet zijn als het voor mij gaat en niet als meneer er naar doet. Ik neem het zeker niet vervelend op hoor Sue want ze proberen natuurlijk vanalles om je erin te laten trappen.  |
Vrijdag 21 Maart 2008 12:08 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ah gelukkig neem je het niet vervelend op. Kan zo goed begrijpen dat je je zorgen maakt als hij hard heeft gegild ergens om. Dat zou ik namelijk ook hebben!
Maar ik heb het hier helaas moeten ontgelden.. Door zoiets is Zazu dus gaan plukken, en dat wil ik mensen graag besparen.  |
Zaterdag 22 Maart 2008 8:24 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dat begrijp ik ook. Ik bekijk me ook welke situatie het is en pas als hij echt niet los kan ga ik helpen maar eerst moet hij uiteraard zelf proberen. Ik moet ook zo dikwijls mijn plan trekken.
Elke tip blijft altijd welkom hoor en zal je dat ook niet kwalijk nemen. Als ik iets raar vind of zo dan zal ik dat ook wel zeggen.  |
Zaterdag 22 Maart 2008 1:35 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat bedoel je precies met plan trekken? 'Je aan een vaste gedragslijn houden'? (Voordat ik het verkeerd begrijp!)  |
Woensdag 26 Maart 2008 8:30 am |
|
|
Sarah
Moderator

Met "je plan trekken" bedoel ik, "eerst jezelf proberen te behelpen".
Ja sorry, dat is waarschijnlijk weer iets typisch Belgisch.  |
Woensdag 26 Maart 2008 9:27 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Is dat typisch Belgisch? Vandaar dat ik het niet begreep.  |
Zaterdag 29 Maart 2008 8:19 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ja, ik denk inderdaad dat dat iets is wat typisch voor België is. Maar, bij deze heb je ook weer bijgeleerd.  |
Zaterdag 29 Maart 2008 8:23 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:29 pm
|
|
|
|
|