trainen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

trainen  Reageer met quote  

jade kan al heel goed op stappen als ik zeg op neemt ie een hele grote sprong en dan gaat ie zielig kijken ik wil een snoepjeeeeee.

millie was altijd al beetje terug houdend maar al stapte jade op deed ie het na ben nu ook met millie bezig met de clicker training ik geef eerst het comando aan jade hup jade stapt op en dan zeg ik millie op en ja hoor het gaat goed en hij kan ook al aardig slijmen voor een snoepje.

dus jade is millie zijn grote voorbeeld hahahaha volgende stap is leren zwaaien
Bericht Vrijdag 26 Januari 2007 5:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: trainen  Reageer met quote  

Wat leuk dat ze zo van elkaar leren he! Very Happy Krijgt Jade dan ook wat lekkers, als hij het voordoet voor Millie?
Bericht Vrijdag 26 Januari 2007 8:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jaa tuurlijk Very Happy een click en een snoepje die zielige blik van jade daar kan je moeilijk geen snoepje voor geven hahahaha
Bericht Vrijdag 26 Januari 2007 8:25 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha! Is dat niet moeilijk, met z'n tweetjes trainen? Ik denk dat ik hier gek zou worden hahaha!
Bericht Vrijdag 26 Januari 2007 8:33 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
jaa tuurlijk Very Happy een click en een snoepje die zielige blik van jade daar kan je moeilijk geen snoepje voor geven hahahaha

Kunnen ze al iets op commando Mil??
Bericht Vrijdag 26 Januari 2007 11:09 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Fijn dat het zo goed gaat<millie!!!
Hier merk ik ook toch wel geregeld dat er van elkaar wordt afgekeken!!! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Ze weten dan precies wanneer ze iets horen te krijgen!!!

Ben eens benieuwd of je ze snel aan het zwaaien krijgt!!!
Je houdt ons natuurlijk op de hoogte!!!
Bericht Zaterdag 27 Januari 2007 12:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Leuk millie Very Happy Opstappen doet Giz keurig (ik zeg eigenlijk altijd alleen maar Goeddddzoooooooo) High five gaat ook prima (wederom alleen maar als beloning Goedddzoooooo, Giz heeft het maar slecht geloof ik Embarassed ) Laughing Zelfde met de kids hoor, Sven kwam van de week thuis met de mededeling dat zijn beste vriendje geld krijgt voor voldoendes. Op zijn vraag wat hij voortaan zou krijgen antwoordde ik "gewoon hetzelfde als altijd namelijk: kost en inwoning..." Twisted Evil
Bericht Zondag 28 Januari 2007 12:44 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 28 Januari 2007 12:52 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jaa jade doet dat echt goed op commando millie is nu nog een leerling Laughing iederedag een stapje verder
Bericht Maandag 29 Januari 2007 8:28 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jaa jade doet dat echt goed op commando millie is nu nog een leerling Laughing iederedag een stapje verder
Bericht Maandag 29 Januari 2007 8:28 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:29 pm
  Berichten van afgelopen: