Trucjes?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Kaai
Kuikentje

Reageer met quote  

Haha, dat is wel een heel verschil!

Jojo vind het geweldig, dat heen- en weer met z'n koppie Laughing
Bericht Dinsdag 25 September 2007 7:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
anenlars
Kuikentje

Reageer met quote  

charlie kan alleen nog maar "bij baasie komen" op commando.
daar ben ik al heek trots op Cool

ik zou hem graag leren apporteren maar heb geen idee hoe je dan aan moet pakken...
Bericht Dinsdag 25 September 2007 9:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by anenlars
charlie kan alleen nog maar "bij baasie komen" op commando.
daar ben ik al heek trots op Cool

ik zou hem graag leren apporteren maar heb geen idee hoe je dan aan moet pakken...

Hoi Anenlars, het duurde bij mij ook even hoor.. Smile En het is hartstikke leuk om met je gaaitje aan de slag te gaan. Hier ergens staat nog wel hoe je moet leren apporteren. Kan je het niet vinden, geef dan even een gil. Very Happy
Bericht Woensdag 26 September 2007 8:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Kaai
Jojo vind het geweldig, dat heen- en weer met z'n koppie Laughing

Wat een verschillen van gaai tot gaai he!
Bericht Woensdag 26 September 2007 8:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Vogeltje wil geen truukjes leren Sad

Hij stapte gisteren spontaan op, wel op de arm maar dat is prima, hij heeft meer houvast aan mijn trui dan aan zo'n "kale" vinger" van een hand. Maar gisteren en vandaag weer niet Sad

Dat filmpje van Kaya is al wat ouder, maar het blijft leuk Smile Hij kijkt echt zo van "oh jee, de kamera, we moeten weer leuk doen" Very Happy Hij doet het ook leuk Smile
Bericht Donderdag 27 September 2007 4:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Vlindertje.. Is er iets wat Vogeltje erg lekker vindt? Gebruik eens de clicker. Het gaat dan erg snel.
Bericht Donderdag 27 September 2007 4:06 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Net als alle aga's heeft hij een zwak voor trosgierst, met op tweede plaats met stip zonnebloempitjes Very Happy Zo heb ik hem ook aan het opstappen gekregen, sind een tijdje heb ik eten zonder zonnepitten voor hem, en is dat handmatige beloning geworden. Na het wegvliegen is hij zich een beetje anders gaan gedragen, en met de pitjes krijg ik hem snel weer op het rechte pad Smile

Zo'n clicker lijkt me wel leuk, kijken waar ik die hier in de buurt kan vinden Smile
Bericht Donderdag 27 September 2007 4:43 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mocht je hem daar niet kunnen krijgen, dan kan je hem altijd bestellen.. Of ik kan er eentje opsturen? Ik heb er inmiddels 5 omdat ik pas heb opgeruimd en ik er telkens eentje had bijgekocht omdat ik de vorige niet meer kon vinden!! Shocked Ik heb een paarse, een van Martin Gaus, een grote groene etc etc. Laughing Ik heb ook nog ergens een verstelbare. Laughing

Trouwens wel slim om zaad zonder zonnepitjes te kiezen en de zonnepitjes zo te verstrekken!
Bericht Vrijdag 28 September 2007 8:41 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat iedde heb ik van di forum, omdat er ergens verteld werdt hoe slecht die pitjes zijn. Maar dat af en toe moet kunnen. Het werkt prima, vandaag was het eerst even vngen maar later stapte hij wer gewoon op, gaat steeds beter. Smile
Bericht Vrijdag 28 September 2007 11:16 am
Kaai
Kuikentje

Reageer met quote  

Zo'n clicker, is dat handig? ik zal ook eens kijken of ze die hier in de dierenwinkel verkopen.. hoe duur zijn die? Very Happy

Vlindertje ik denk dat het ook kan liggen aan hoe oud je vogel is, hij is al 14. als ze jong zijn leren ze de trucjes het snelst.
je kunt hem natuurlijk wel trucjes leren, maar dan doe je er waarrschijnlijk wel wat langer over.
Bericht Zaterdag 29 September 2007 8:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by vlindertje
Dat iedde heb ik van di forum, omdat er ergens verteld werdt hoe slecht die pitjes zijn. Maar dat af en toe moet kunnen. Het werkt prima, vandaag was het eerst even vngen maar later stapte hij wer gewoon op, gaat steeds beter. Smile

Ahhh beter! Smile Is je toetsenbord kapot?
Bericht Zaterdag 29 September 2007 9:56 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Kaai
Zo'n clicker, is dat handig? ik zal ook eens kijken of ze die hier in de dierenwinkel verkopen.. hoe duur zijn die? Very Happy

De clickers zijn rond de 2-4 euro. Smile Het ligt eraan wat voor clicker je hebt.
Bericht Zaterdag 29 September 2007 9:57 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:29 pm
  Berichten van afgelopen: