uhm, poep, heel veel poep!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
mel
Beginnende vlieger

uhm, poep, heel veel poep!  Reageer met quote  

Hmm ja, ik heb geen idee hoe ik het fatsoenlijk kan uitleggen, maar we denken dat DJ zn poep ophoudt ofzo...
Het is zo dat als hij bij mijn vriend of mij zit een ongelofelijk plakaat stront neerlegt Shocked.
Ja, echt niet een normaal strontje, het is iedere keer een enorme plakaat!
Als hij gewoon in zijn kooi zit, dan poept ie normaal, het is alleen als hij eruit is.
Hij is altijd al zo razend enthousiast als hij uit zijn kooi mag, want dat braken is helaas ook nog niet over, maar we negeren dat wel constant.
Maargoed, wij hebben echt het idee dat dit ook weer iets is uit enthousiasme ofzo.
Ik vind het iig erg vreemd Confused en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
En ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd haha Very Happy
Bericht Dinsdag 3 November 2009 9:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hmm, beetje raar dat hij dat doet maar zou je eventueel kunnen aanzien als er zo'n bommetje aankomt en hem dan terug ff de kooi inzetten tot de bom voorbij is?
Niet elke keer in de kooi zetten, ook eens op de boom of zo anders ga je echt leren dat het enkel in de kooi mag en dat is ook weer niet helemaal gezond
Bericht Dinsdag 3 November 2009 9:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Is het op bepaalde tijdstippen Mel?? Of als je DJ na een dag werken bijv. uit de kooi haalt??

Iedere morgen, als ze net wakker zijn.... dat bommetje (bom) waar jij melding over maakt, da's gewoon (tenminste hier, ik noem het de "morning dropping"), daar hoef je maar even op te wachten als de kooi net open gaat.....
hetzelfde gebeurt hier ook als ik ze, na een dag werken, weer los laat..... ik laat ze lekker zelf uit de kooi klimmen en .... flats..... Daarna mogen ze bij me zitten.
Zitten ze langer dan een uur en hebben ze gedut..... je kan er op wachten, draaien met de kont .... en papiertje pakken Laughing
Ook als ze ergens van schrikken kan het gebeuren dat ze als reactie onverwacht poepen.....
Bericht Woensdag 4 November 2009 12:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mel
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Haha, de morning drop, geweldig Laughing Laughing
Nee, er is helaas geen touw aan vast te knopen, soms doet hij het ook niet hoor, maar vaak wel.
En dan probeer je het in de gaten te houden en zodra je even wegkijkt, jawel hoor.
DJ is echt een aparte en ik denk zelf dat hij het uit enthousiasme doet ofzo, want net als dat braken, dat doet hij ook bij iedereen als hij maar blij is. En als het partnergedrag was, dan zou hij het toch maar bij 1 persoon doen?
Bericht Dinsdag 10 November 2009 9:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
Is het op bepaalde tijdstippen Mel?? Of als je DJ na een dag werken bijv. uit de kooi haalt??

Iedere morgen, als ze net wakker zijn.... dat bommetje (bom) waar jij melding over maakt, da's gewoon (tenminste hier, ik noem het de "morning dropping"), daar hoef je maar even op te wachten als de kooi net open gaat.....
hetzelfde gebeurt hier ook als ik ze, na een dag werken, weer los laat..... ik laat ze lekker zelf uit de kooi klimmen en .... flats..... Daarna mogen ze bij me zitten.
Zitten ze langer dan een uur en hebben ze gedut..... je kan er op wachten, draaien met de kont .... en papiertje pakken Laughing
Ook als ze ergens van schrikken kan het gebeuren dat ze als reactie onverwacht poepen.....

ik zal eens kijken of ik een gaaienluier kan fabriceren Nanaaa!
hahaha danhebik het BESTE IDEE VAN NEDERLAD Veertje
grapjeeeeeee
Bericht Dinsdag 10 November 2009 8:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:29 pm
  Berichten van afgelopen: