Valkparkiet blaast naar je?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Remiedog
Fladderaar

Valkparkiet blaast naar je?  Reageer met quote  

Ik weet mischien de oplossing ( Mischien )

Ik heb gebropeerd om mij valkparkiet trosgierst te geven bij mij werkt het. Hij stopte met hijgen en at het trosgierst hij vertrouwt mij stuk voor stuk en hij fluit al vrolijk rond ze kooi Very Happy
Bericht Zondag 28 Februari 2010 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dit kan voor jou de oplossing zijn maar er zijn altijd meerder wegen die naar Rome leiden dus sorry, weet niet goed waarom je dit topic open hebt gedaan eigenlijk.
Deze reactie heb je bij iemands topic gezet dus is het niet echt nodig nog een extra topic hiervoor open te doen.
Bericht Maandag 1 Maart 2010 8:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:47 pm
  Berichten van afgelopen: