|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
| vasa gedrag? |
|
|
Vlinder is af en toe echt helemaal knetter gek Zou dat nou vasa gedrag zijn?
Hij kan erbij gillen dat je je doodschrikt
En dan hangt hij aan 1 voet ,rolt om je arm ,slaat je met 2 vleugels tegelijk om je oren als t m lukt. Hij rolt zo over zn rug en met een gil zit hij weer recht op...wat een absurde malloot is dat zeg
Freddy dacht eerst dat Vlinder t zelf niet leuk vond, zo raar doet ie...maar dan ineens doet ie ook weer gewoon. Dus ik denk toch echt dat hij t juist wel leuk vindt en t zijn manier van dollen is. Hij begint ook al achter ons aan te rennen En hoewel hij ver gewiekt is spring/vliegt hij overal op en af...met t grootste gemak. Dat kunnen onze andere vogels niet . Hij is zelfs een paar keer met opzet boven op een hond gaan zitten Dat werd dus rodeo...en dat moet eigenlijk niet
Oh ja, Tommy kan Vlinders geluidjes ook al nadoen En hij heeft ook geen "grote"hekel meer aan Vlinder...ook niet aan Pepper of Chico trouwens Pepper mag zelfs helemaal in hun boom zitten!
Ik had de boom ook wat uitgebouwd ,zodat er plek was voor iedereen en nu zitten Vlinder en Chico op de lage takken, Pepper Tommy en Guano op de hoge...maar...Ineens ontdekt iedereen dat je er af kunt en door de kamer kunt rennen Pf misschien toch maar weer iets anders bedenken? Als er maar 3 zitten, dan blijven ze wel zitten, maar met zn 5en gaan ze stoute dingen doen
Jullie horen t dus al, het is hier een dolle boel Maar wel met veel plezier  |
Donderdag 24 November 2005 4:57 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Rare gaai! Maar wel leuk! |
Donderdag 24 November 2005 5:47 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
hahahhaha ik zie het helemaal voor me 5 gaaien als dolle door de kamer heen kattekwaad uithalen. en moeders maar proberen om alles weer in het gereel te krijgen hahahaha.  |
Donderdag 24 November 2005 6:30 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by kadoes
hahahhaha ik zie het helemaal voor me 5 gaaien als dolle door de kamer heen kattekwaad uithalen. en moeders maar proberen om alles weer in het gereel te krijgen hahahaha.
Nou, dat zie je dan helemaal goed  |
Donderdag 24 November 2005 9:42 pm |
|
|
joke
Vlieger
|
hahahahaha lekker is dat he wandelende gaaien, heb ik regelmatig last van  |
Donderdag 24 November 2005 10:08 pm |
|
|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
wandelende takken zijn een stuk rustiger  |
Vrijdag 25 November 2005 10:55 am |
|
|
Sander
Beginnende vlieger
 |
Vrijdag 25 November 2005 12:38 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Volgens mij doen jonge papegaaien dat allemaal?
Pico doet dat ook soms, eerst is hij rustig.. dan opeens gaat hij heel hard schreeuwen en gaat aanval bewegingen doen  |
Vrijdag 25 November 2005 3:59 pm |
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
ja met spelen maken jonge papegaaien en kaketoe's redelijk wat lawaai. maar dat over de grond lopen doet sidney nog steeds, maar dat hoort ook bij rose kaketoe's.
groetjes
esther |
Vrijdag 25 November 2005 4:22 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hehe eindelijk weer verhalen over Daphne's Dolle Dierenbende
en ik heb stiekem een beetje (beetje maar hoor ) leedvermaak over het vijftal dat ineens niet meer braaf op de tak blijft zitten .
foto's graag!!!  |
Vrijdag 25 November 2005 5:18 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Mooie verhalen Tommy, gekke Vasa! Dat over de vloer hollen ken ik: TT klimt te pas en te onpas uit d'r boom en komt me opzoeken, klimt langs m'n broekspijp omhoog en is tevreden. Vooral als ik sta te koken ben ik erg in trek
Maar dat is maar 1 gaaitje en met 5 wordt het toch wel uitkijken waar je loopt  |
Zaterdag 26 November 2005 3:53 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: vasa gedrag? |
|
|
Ha ha ha die Vlinder, wat een maffe kip.. Als ik het zo lees, een heldhaftige kip? Rodeo kip..
Heeft Vlinder ze opgestookt om door de kamer te gaan rennen? Omdat het zo'n spring in het veld is?  |
Zaterdag 3 December 2005 10:37 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:33 pm
|
|
|
|
|
|