veel donsuitval?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

nee nog niet ik denk dat ik een afs, ga maken voor een pbfd+ de ziektes om te laten testen en dan gelijk een check-up Mr. Green Smile
maar jullie zijn echt helden bedankt voor jullie hulp Hypocriet
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 10:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zou inderdaad erg verstandig zijn, even na laten kijken. Ook voor je eigen gemoedsrust Ja

Daar zijn we hier met elkaar voor - proberen een ander zo goed mogelijk te helpen. Maar als je iets niet vertrouwd een arts inschakelen hoor.
wij zien de vogel niet en hebben geen artsenkennis. Wink
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 10:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

jullie zijn echt een wonderbaarlijk goede papegaaienverzorgers Hulde!
maar een nadeel is dat ik helemaal in z-holland woon en dat is weer te ver weg + ik heb school Rolling Eyes
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wellicht kun je een vogelarts dichter bij jou vinden; hier op het forum staan ook adressen...
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 10:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

ik weet het shi-naYne maar ik wil perse naar Hedwig ik hoor hele goede verhalen over haar Very Happy
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 9:52 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hedwig is een hele goede keuze; gaan we ook naar toe, dus de goede verhalen kan ik alleen maar bevestigen Veertje

Aan de andere kant; als je je zorgen maakt en voor de keuze staat tussen een andere vogelarts dan Hedwig bezoeken, of helemaal geen vogelarts bezoeken (Veldhoven ver weg, school, etc), dan vind ik de keuze ook weer makkelijker Smile
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 4:46 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

ja klopt maar ik ben er goed in overtuigd dat ze een goede VA is ik denk dat ik haar zaterdag ga bellen Very Happy
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 9:27 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Denk niet dat je haar zaterdag aan de lijn gaat krijgen hoor. Enkel tijdens de weekdagen zal het volgens mij lukken. 9/10 krijg je ook tijdens de week antwoordapparaat maar laat je nummer na want ze belt je vrij snel terug. Ik zou morgen bellen als ik jou was.
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 10:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik weet niet of ze er zaterdag uberhaupt is? Ik ben eigenlijk altijd uitgegaan van niet... hoe dan ook, trek er genoeg tijd voor uit en laat je neit ontmoedigen, want het is heel moeilijk om haar te pakken krijgen. Je kan altijd een berichtje achterlaten en an belt ze terug... maar als je zo'n sukkel bent als ik die niet van antwoordenapparaten houdt, dan heb je zeker een paar pogingen nodig Stom! Stom!
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 10:47 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

haha nee ik ben geen sukkeltje Embarassed Mr. Green
ik zal het regelen voor de komende week(en)
Bericht Zaterdag 13 Maart 2010 4:26 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:01 pm
  Berichten van afgelopen: