veel donsuitval?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

veel donsuitval?  Reageer met quote  

hallo Smile
ik heb een vraagje over mijn grijsje
de laatste tijd als ik wakker wordt zie ik om zijn kooi een hele handvol donsveertjes Shocked is dit normaal?? ik denk van niet ze krijgt wel bijna elke dag een douchebeurt Very Happy of is dit wel mogelijk voor zijn eerste ruiperiode Denken het is echt raar een hele handvol kan het zo zijn dat ze een huidiritatie heeft? of kan ze ziek zijn??kan hierbij iemand mij een goede raad geven

hartelijk bedankt! Smile
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 1:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

In combinatie met dit topic: http://www.fluffies.org/nl/voe.....16268.html
denk ik dat je het beste toch een bezoekje kunt brengen aan een vogelarts. Even na laten kijken Wink
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 2:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

oeps - dubbel Embarassed
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 2:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

okee Denken ik denk dat ik toch maar eens langs de VA ga hopelijk is het nie ernsig Bidden Bidden
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 2:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by sweeth
okee Denken ik denk dat ik toch maar eens langs de VA ga hopelijk is het niet ernsig Bidden Bidden
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 2:37 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

zijn er mensen die dit weleens hebben meegemaakt Confused
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 6:14 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

???????????
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 9:24 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

ik vind het een heel leuk site maar het is echt jammer dat er niet veel mensen zijn die snel kunnen reageren Rolling Eyes
Bericht Zondag 7 Maart 2010 8:09 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Heb geduld.

Niet iedereen weet hier antwoord op, of heeft dit mee gemaakt. Als je zo ongeduldig bent, bel dan een vogel arts of ga er langs, die kan wellicht meer informatie geven
Wink
Bericht Zondag 7 Maart 2010 8:33 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zoiets buiten de rui met hun vogel meegemaakt hebben. Het aangeraden bezoekje aan de VA lijkt me daarom verstandig en ookal heb ik dit gister al gelezen, ik zou niet weten wat ik aan de reactie van Esjo zou moeten toevoegen...
Bericht Zondag 7 Maart 2010 9:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb het hier op dit moment ook met mijn grijsje, die zit dan ook echt in zijn rui.

Verder wil ik ff benadrukken dat je niet echt van ons kan verwachten dat we 24/24 zitten te fluffen voor een vraag die misschien wel of niet komt. Ook wij hebben een gezin, afspraken, werk die we moeten nakomen, doen. Hou daar aub rekening mee. Dit is ook voor ons een hobby en doen dit vrijwillig en met liefde voor de gaaitjes en hun baasjes maar hebben ook daarbuiten zelf gaaitjes, familie, ...
Bericht Maandag 8 Maart 2010 7:55 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

ja ik begrijp het, ik bedoel er niks ergs mee hoor ik was gister een beetje van streek daarom. ik weet dat iedereen hier niet de hele dag zit te fluffen Laughing maar ik was gewoon fftjes geschroken van het gedrag van mijn grijsje Onzeker
ik weet niet of dit een goede 'of zojuist een goede teken is'' . . . . picasso slaapt soms overdag meer dan normaal. maar zit wel met zijn snavel te knarsen enz op 1pootje, maar dan slaapt ze ong 10/15 min
ze reageert wel op alles maar ik maak me zorgen Sad Sad Sad
Bericht Maandag 8 Maart 2010 3:41 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

heb je al gebeld met hedwig? Zoals je van plan was? Wij zijn geen artsen en kunnen dus weinig zinnings zeggen om je zorgen weg te nemen....
Overdag slapen is op zich heel normaal, maar in combi met weinig/slecht eten, donsuitval en jouw zorgen: bellen met een prof lijkt me...Misschien maak je je druk om niks, misschien ook niet.
Bericht Maandag 8 Maart 2010 5:19 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

ja ik weet het Mr. Green , ik ben echt blij het gaat heel goed nu met mijn grijsje ze eet goed enz. Veertje
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 12:15 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Had je nog gebeld Sweeth?
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 8:01 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 6:43 pm
  Berichten van afgelopen: