door het voorval van gister ben ik iets vergeten te vragen
sinds begin van de week vind ik elke dag tussen de drie tot vijf veren in elke kooi,geen kleine veertjes maar echt vleugel of staartveren bij allebei dus,
kan niet echt ontdekken dat ze zich aan het plukken zijn is dit de rui of kan dit iets met het broedse gedrag te maken hebben
Woensdag 11 April 2007 8:37 pm
Sue Moderator
Re: veel veren gevonden
Ehmmm grote veren? Kunnen het niet de grote vleugelveren zijn? Of zijn het echt slagpennen?
Het kan zijn dat ze in de rui zijn?
hier een tipje van de sluier.....
het wordt een................... BOOM
grapje ik ga takken in een bak met cement vast zetten
moet het alleen zo doen dat gompie gemakkelijk van de ene tak naar de andere kan stappen omdat hij niet via de takken naar boven kan klimmen
Donderdag 12 April 2007 8:40 am
Sue Moderator
Hey! Omdat ik je vraag om een tipje van de sluier op te lichten moet jij ook niet beginnen!
Ik ben erg benieuwd hoe het wordt. Snap niet precies hoe je dat bedoelt dat hij niet via de takken naar boven kan?
WIl je dat juist niet? Dan zou ik iets van ehm pvc buis nemen: Zelfs Zazu kan daar niet naar beneden zeilen.
en sue ?? ik wil ook graag een speelboom maken !!! maar ook t idee dat ze er niet af kunnen hoebedoel je dat nou met die pvc buizen ?
Donderdag 12 April 2007 7:42 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by coco&gompie
zeg maar de staande takken daar kan ie niks mee omdat ie maar 1 pootje heeft dus kan ie niet omhoog of omlaag klimmen
Ohhh oké! Dus je hebt geen pvc buizen nodig!
Vrijdag 13 April 2007 8:13 am
Sue Moderator
Ilona: Met die pvc buizen wordt het niet echt mooi, maar het is wel handig voor vogels die graag door de kamer wandelen. (En alle mogelijke moeite doen om van de boom af te komen)
Je gebruikt als stammen gewoon pvc buizen die te dik zijn om pootjes om te doen. Het ziet er niet uit, maar het werkt wel.
Vrijdag 13 April 2007 8:14 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:33 pm