Verslag van gedragsconsult Hooimeijer

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoihoi! Very Happy Ja, ik had je destijds gemaild en gevraagd of ik je stukje mocht kopieren.. Very Happy Ik vond het een erg duidelijk bericht.
Bericht Zaterdag 20 Januari 2007 2:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Flinx
Kuikentje

Reageer met quote  

Hoi qliqli, hoe gaat het nu met je gaaien? Ga je nog steeds anders met ze om en heeft het bezoek destijds veel veranderd?
Bericht Maandag 22 Januari 2007 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
qliqi
Fladderaar

Reageer met quote  

een jaar verder kan ik zeggen dat ik enorm veel aan dit consult heb gehad. Ondertussen is er een Grijze roodstaart van 10 bijgekomen: Pino en die heeft me weer voor hele nieuwe vraagstukken gesteld om eerlijk te zijn. Ontsnappingskunstenaar en supergoed in dreigen (maar gelukkig zelden doen Razz)

Ik ga nu een stuk relaxter met mn papegaaien om - vooral mijn gedrag is verandert en dat zie je terug in hoe de papegaaien weer op mij reageren. Ruzietjes zijn er nog wel maar omdat ik me er niet zoveel meer mee bemoei gaat het eigenlijk never fout Wink

In mei wil ik de Bonnie Talsma workshops gaan doen want ik vind dat je nooit bent uitgeleerd en ik wil graag wat meer kennis over de fysiologie van mn papegaaien. Zal hier ook een verslag van proberen te schrijven tegen die tijd Very Happy Ook ben ik ervan overtuigd dat je 'nooit bent uitgeleerd' en hoe meer ik van papegaaien weet des te groter wordt de behoefte nóg meer te weten Wink
Bericht Maandag 22 Januari 2007 11:02 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat leuk dat je de cursus van Talsma wil gaan volgen.. Wink Er was destijds iemand bij het bbforum (m'n oude forum) waar iemand die cursus had gevolgd. Very Happy Ze vond het erg leerzaam en het hielp ook wel bij haar bb.

Ik ben erg benieuwd wat jij ervan vindt!
Bericht Maandag 22 Januari 2007 10:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik heb 'm ook gedaan en érgens op dit enorme forum versag gedaan, maar dat is dus al wel bijna 2 jaar geleden.... dus wáár 't staat....?
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 8:18 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

was trouwens een erg leuke cursus met een erg enthousiaste Bonnie en Michel en leuke vogels. Haar eigen ara Bruce was er ook en die heb ik nota bene nog geleerd een kusje te geven met begeleiding van Bonnie.
Dat is dan wel een héle grote snavel opeens hoor als je een bbtje gewend bent... Laughing
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 8:19 pm
qliqi
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
ik heb 'm ook gedaan en érgens op dit enorme forum versag gedaan, maar dat is dus al wel bijna 2 jaar geleden.... dus wáár 't staat....?

hee hardstikke leuk - ga ik ff lezen Laughing

ik vond hem trouwens, die post van jou via de optie 'zoeken' http://www.fluffies.org/nl/vie.....103cce9a68
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 9:12 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje Marjet, nu je het zegt. Eerlijk gezegd was ik het helemaal vergeten.. Rolling Eyes Leuk om weer eens te lezen..
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 11:46 pm
anneke
Eitje

Reageer met quote  

goeie morgen
lekker een dagje vrij en ben mooi het forum aan het doorspitten. Hier heb ik het grote verslag gelezen, o, zo herkenbaar en ook ik was destijds onder de indruk van mijn eerste bezoek.
Ik moet zeggen dat ik nu met de dvd erbij vaak terug kijk, je vergeet zo snel hoe de kleine kneepjes waren, macht der gewoonte zit er hier bij mij goed in. De kleine bonte boer Smokey kan snerpen waar je hart van stil blijft staan, afleiden lukt me vaak maar in mijn haast om snel naar mijn werk te gaan doe ik het nog wel eens te geirriteerd. Het gedrag van mij is dan volkomen fout gedrag waar Smokey niks mee kan op dat moment. Gelukkig is het niet al te vaak, toch maar goed op blijven letten bij mezelf. Nu ik alles lees weet ik alles weer maar uitvoeren is twee he
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 8:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja uitvoeren valt best tegen af en toe. Vooral omdat het er af en toe bij inschiet omdat we even snel wat willen. (Ik wel hahaha)
Bonte boertjes kunnen inderdaad flink snerpen!
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 5:00 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 16 Oktober 2008 2:12 am
  Berichten van afgelopen: