Vervelend bij zappen en lamellen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat goed zeg! En eerst brulde hij wel een uur door ofzo? Want dan is 'ie wel lekker snel van begrip. Super!
Bericht Zaterdag 16 Juni 2007 11:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Normaal ging hij inderdaad makkelijk een uur door.
Bericht Zondag 17 Juni 2007 9:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Exclamation Exclamation Goed dat het nu zo snel ophield zeg! Als ik zou kunnen zou ik hier een dansicoontje neerzetten!
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:10 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nog even een update, de laatste over dit onderwerp hopelijk Very Happy:

Sol is tegenwoordig echt heerlijk wat betreft geluid. Hij kwettert en zingt, maar dat krijsen lijkt voorbij te zijn. Het zal wel weer eens terugkomen met de seizoenen ofzo, het blijven tenslotte dieren en daarvan kun je niet vragen dat ze het nooit meer doen. Maar ik weet nu tenminste hoe ik het oplos; de hulpeloosheid die ik eerst voelde (ik wist echt niet hoe ik hem liet stoppen) was het ergste en dat is van de baan. Dus ik heb alle vertrouwen in de toekomst! Bedankt voor alle hulp.
Bericht Donderdag 5 Juli 2007 1:51 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Helemaal niks te danken. Laughing
Super dat het nu zo heerlijk gaat.
Bericht Donderdag 5 Juli 2007 1:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Fijn om te horen dat je dat hulpeloze gevoel niet meer hebt! Very Happy Want da's best erg he? Met je handen in het haar zitten?
Bericht Donderdag 5 Juli 2007 5:11 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:34 pm
  Berichten van afgelopen: