vervolg van topic in ara forum

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
evilparrots
Beginnende vlieger

vervolg van topic in ara forum  Reageer met quote  

ff een update:

met pijn in mijn hart heb ik besloten om kiki een ander huis te geven. a.s. vrijdag komen ze haar ophalen.
over een paar weken zal ze samen met een andere ara in een enorme kooi komen.....
de mensen waar kiki heen gaat zijn van een dierenwinkel en hebben zelf ook een ara. hopenlijk vindt kiki hier haar rust met haar nieuwe aravriendje.
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 12:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ah. Jammer. Sterkte met de beslissing Troosten
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 1:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

thnx shi, ik heb t er best moeilijk mee, maar dit is echt niet leuk meer, zowel voor de vogel als voor ons.....
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 1:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Het zal wel moeilijk zijn je ara te moeten afgeven, maar wel goed dat je voor het beste voor je vogel kiest, sterkte deze dagen.
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 6:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

dankje remco, zal ik hard nodig hebben..... Crying or Very sad wil gewoon dat kiki gelukkig wordt.
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 7:03 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Poeh, dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn. Soms heb je gewoon geen keuze meer en moet je handelen, maar moeilijk blijft dat zeker. Sterkte Troosten
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 7:58 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: vervolg van topic in ara forum  Reageer met quote  

Oh ships, ik zie het nu pas.. Sad Heel veel sterkte met deze beslissing.. Misschien wil je mijn andere advies nog proberen, als laatste poging? If not, negeer mijn opmerking dan aub. Troosten
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 9:16 pm
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

zie ara forum, anders wordt t een mess hihi
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 10:03 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:34 pm
  Berichten van afgelopen: