Visite & papegaaien

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Visite & papegaaien  Reageer met quote  

Hoe reageren jouw vogels op bezoek? Gaan ze graag bij het bezoek zitten, of kruipen ze het liefst in een donker holletje?
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tja,Jip & Sam gaan het liefste bij het bezoek zitten.Maar aangezien Jip wel erg bijtgraag is geworden naar bezoek,zien we dat dus liever niet meer.
Kluk,Pipo & Senna zitten ook gewoon graag bij het bezoek,als ze maar gekroeld worden,he?? Embarassed Embarassed Laughing
Coco zit het liefste bij mij. We zijn nu wel aan het trainen met Liz,dat ie ook gewoon bij het bezoek gaat zitten. Maar de meeste mensen durven het helaas niet aan!! Sad
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bij jou zijn ze dus niet echt verlegen? Laughing Alleen Coco, maar dat gaat vast goedkomen! Very Happy Zie je al verbetering?
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja,hij stapt al vrij goed op bij Liz!!
Maar dit is dan ook de enigste van het bezoek,die het aan durft!!
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:53 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oehhh dapper zeg! Very Happy Wat goed dat hij al bij haar opstapt.
Ik zal eens kijken of ik het misschien durf.
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:55 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Als je komt,zal ik hem waarschuwen!!
Bijt me aub. de Admin niet??? Twisted Evil Twisted Evil
Of ie daar gehoor aan geeft Rolling Eyes Question Rolling Eyes
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:57 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jade stapt bij iedereen op millie is terug houden zelfs mijn moeder kan millie niet pakken om terug in zijn kooi te doen. ik hoef er maar heen te gaan en ik zeg op en hij stapt netjes op
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 8:24 am
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja dat hoor ik zo vaak he !!! da ze bij de visite gaan zitten !!!
haha nou no way dat dat hier gebeurt hoor Shocked

Charlie is niet bang maar komt ook nie na je toe.. wat hij wel wil doen is een keer na de tafel toe lopen maar nie na de mensen hoor

Cocotje is een geval apart... aalleen ik kan hem op mn schouder krijgen... mensen die wel wa vaker komen is wel oke.. maar als ze langs coco zn kooi lopen schrikt hij wel een beetje.... en ja een vreemde Embarassed dan schreeuwtie als een gek Rolling Eyes
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 8:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Cleo zat altijd graag bij bezoek...dat is nu helaas anders, ze is een echt moederskindje geworden. Ik kan echt alles met haar en verder vindt ze vooral mn zus en vader aardig...Ze wil nog best op de knie van bezoek zitten als ze wat lekkers krijgt, maar verder niet. Als er echt veel mensen zijn (verjaardag) blijft ze lekker in haar kooi...
Ik hoop dat dat wel beter wordt als ze gewiekt is, want mn vriend kan haar dus ook niet meer hanteren... Sad
Ik denk dus dat het ook een beetje aanstellerij is van Cleo, want echt bang is ze niet, ze vliegt gewoon naar mij...maffe kip! Very Happy
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 8:59 am
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

laura dat heb ik met coco , coco is niet bang voor mn vriend maar bij hem op de schouder zitten ??? no way !! Embarassed alleen bij mij Wink
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 9:26 am
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

trouwens.. 1 ding vind ik wel heel vreemd.. zoals julie nu hebben gelezen moet coco niks van vreemden hebben
maar toen die man(kweker) hier met zn vrouw voor het eerst kwam om coco te wieken... zei ik nog tegen haar ik pak coco wel want hij word helemaal gek bij vreemden.... maar nee hoor ze mocht coco gewoon aaien Embarassed alleen is zei wel de enigste geweest haha Laughing
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 9:27 am
qliqi
Fladderaar

Reageer met quote  

ooow bezoek - hardstikke gezellig vinden ze dat. Ze zitten te rekken en te strekken op hun klimmuur tót........ de visite naar ze toe loopt. Dan heb ik ineens 4 heel verlegen papegaaien Smile
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 9:51 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by ilona_21
trouwens.. 1 ding vind ik wel heel vreemd.. zoals julie nu hebben gelezen moet coco niks van vreemden hebben
maar toen die man(kweker) hier met zn vrouw voor het eerst kwam om coco te wieken... zei ik nog tegen haar ik pak coco wel want hij word helemaal gek bij vreemden.... maar nee hoor ze mocht coco gewoon aaien Embarassed alleen is zei wel de enigste geweest haha Laughing

Hahahaha,dat ligt aan de stem!! Die heeft ie herkent!!!
We hadden Jip toch al een tijdje. Toen we Sam gingen halen,hebben we de kweker dus leren kennen. Deed Jip niks. Tot die kweker wat zei,toen wilde die dus naar die man toe. Was toch wel ff apart om te zien!!
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 10:42 am
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahahah .
coco kan plots helemaal niet meer praten.
alleen als sommige mensen komen praat hij wel.

catootje vind visite geweldig. maar dan wel om aan te vallen. roept ze EHHHHHHHHHHHHH das lekker. en dan komen de mensen en sjakka, de pittbull ontwaakt.

balou vind iedereen leuk en geweldig.
als hij maar kusjes krijgt.
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

haha, loki moet niks van vreemden hebben, tot ze hem omkopen met iets lekkers ( wat ik dan een papegaaiensnoepje noem). als t bezoek dat aan haar geeft, is ze de hele avond niet weg te krijgen..... ik weet t beetje fout, maar ze heeft al zoveel nare dingen meegemaakt, ik zou zelf ook wat afstand houden.... maar t gaat wel steeds beter
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 10:44 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:34 pm
  Berichten van afgelopen: