het is me opgevallen en mn vriend ook,
dat coco de laatste tijd meer begint te brabbelen en mooie geluiden begint te maken.
hij zegt nu ook steeds iets maar dat is nog onverstaanbaar.
zou dit kunne zijn dat ie zich nu pas helemaal op zn gemak voelt
of wat zou dit kunnen zijn?
Hij begint zich mss. nog meer op zijn gemak te voelen,ja.
Woensdag 8 Augustus 2007 10:11 am
Sue Moderator
Re: voelt ie zich thuis?
Denk inderdaad dat hij zich wat meer op z'n gemak gaat voelen. Ik denk dat hij zich altijd al thuis heeft gevoeld, maar misschien dat hij nu relaxter is dan eerst?
best raar niet?dacht dat ie zich al relax voelde maar nu er zon gedragsverandering is lijkt het wel dat ie het toch nog niet helemaal was
mn gek kipetje ben er wel blij mee want miss gaat ie nu wel echt praten eerst waren de woorden mee op geluid zeg maar.
dit vind ik niet het belangrijkste hoor maar zou het wel leuk vinden
Ik denk dat hij zich wel oké voelde hoor, maar misschien dat hij zich nu nóg beter voelt? Dat kan toch? Het lijkt me iig schitterend, dit soort gedragsveranderingen.
Het is alleen al schitterend om te merken dat hij het naar z'n zin heeft.
echt wel,vind het echt leuk om te zien en te horen
ben nu ook meer woordjes aan het herhalen
je weet nooit natuurlijk
Donderdag 9 Augustus 2007 8:34 am
Sue Moderator
Niet te veel herhalen hoor.. Alles passend gebruiken, dan gebruikt hij dadelijk zijn woorden ook in de juiste situaties. Dan krijg je ook zo'n wijsneus-gaai!
quote:Originally posted by coco&gompie
ah jawel joh daar zie ik wel de humor van in
coco lacht me nu ook al uit als ik een hoestaanval heb of als ie op de grond poept
Solace ook. Als ik me stoot of een niesbui heb gaat hij heel enthousiast kwetteren. Nou ja, in ieder geval fijn dat iemand plezier heeft aan mijn misere .