Voorbeelden van de stapjes.. Hier posten aub.. :)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb er ook nog wel een...Cleo zat een poos aan de lamp boven de eettafel te knagen. Aangezien dat van ijzerdraad is waar stroom doorloopt vonden we dat nogal gevaarlijk...
Dan nam ik bijvoorbeeld een speelgoedautootje/ stukje eierschaal/ zakdoekje en dan ging ik daar heel interessant mee staan doen voor de tafel en dan was haar interesse gewekt, zei ik hee hallo Cleo jij ook hier??? Wil jij even aan mn auto/ei/zakdoek voelen?? voel maar hij is van plastic/ hard/ zacht..dan mocht ze opstappen en zei ik goed zoooooo!!! ga je nu mee naar de keuken...enzzovoorts enz..
Bericht Donderdag 11 Januari 2007 3:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oeh, wat heb je stalen zenuwen, Laura! Als ze zoiets bij mij doen, dan doe ik echt geen vijf stapjes hoor. Laughing
Knap van je dat jij dat wel kon!
Bericht Vrijdag 12 Januari 2007 12:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Oeh, wat heb je stalen zenuwen, Laura! Als ze zoiets bij mij doen, dan doe ik echt geen vijf stapjes hoor. Laughing
Knap van je dat jij dat wel kon!

Ach, ze heeft het nu afgeleerd, maar dat afleren heb ik uiteindelijk niet met de vijf stapjes gedaan.... Embarassed Embarassed Dat werkte prima om haar aandacht af te leiden, maar het drong niet tot haar door dat de lamp verboden terrein was (voor haar eigen veiligheid). Zodra ze aan de lamp ging knagen zei ik 'nee', als waarschuwing. Ging ze door dan was het nee en even in de kooi zonder beloning (die ze normaal wel krijgt als ze netjes afstapt in de kooi). Een paar minuutjes moest ze dan in de kooi blijven en dan mocht ze er weer uit. Na een keer of vijf herhalen hoefde ik alleen nog nee te zeggen en dan vloog ze ergens anders heen....

Ik weet het, Hooi zou al een hoge boom voor me hebben uitgezocht om me op te hangen.... Embarassed Embarassed Embarassed Maar ik vond het in dit geval nodig... Embarassed Embarassed so be it, ik ben een slechte gaaienbaas...
Bericht Vrijdag 12 Januari 2007 10:47 am
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dus je bent alleen een goede gaaienbaas als je naar Hooi luistert?.....
Dan ben ik een heeeeeeeeel slechte gaaienbaas Twisted Evil
Bericht Vrijdag 12 Januari 2007 10:57 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Natuuuurlijk ben je geen slechte gaaienmams! Twisted Evil Pas op hoor!
Ik denk dat je met dit soort dingen, die echt gevaarlijk zijn, de regels wel eventjes kan vergeten.
Ik had wel eens ergens een grapje gelezen. Je wil natuurlijk niet dat ze 'electro-cute' zijn..
Bericht Vrijdag 12 Januari 2007 3:16 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Igor
Dus je bent alleen een goede gaaienbaas als je naar Hooi luistert?.....
Dan ben ik een heeeeeeeeel slechte gaaienbaas Twisted Evil

hahahaha.... Laughing Laughing Laughing Laughing
Ik denk dat de mensen die het echt altijd volgens de regels doen zeer zeldzaam zijn, dan moet je wel echt stalen zenuwen en een engelengeduld hebben... Wink Wink

Enne Sue...helemaal gelijk... Very Happy Very Happy
Bericht Vrijdag 12 Januari 2007 3:51 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 11:21 am
  Berichten van afgelopen: