|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oh wat goed van Iago! Als t zo doorgaat komt hij er wel achter wat de bedoeling is! Die kleintjes zijn toch maar verrekte slim he?  |
Dinsdag 11 Juli 2006 12:42 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Igor
Wat leuk Sue dat het nu al vooruit gaat.
Vooral doorgaan
Leuk he! Ik vind het zo knap dat ze het zo snel doorhebben. Vooral Iago. Had dat echt niet verwacht van zo'n klein ventje! |
Dinsdag 11 Juli 2006 2:27 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Tommy
Oh wat goed van Iago! Als t zo doorgaat komt hij er wel achter wat de bedoeling is! Die kleintjes zijn toch maar verrekte slim he?
Ja, die kleintjes zijn écht slim! Ik had dit dus echt nooit verwacht. Misschien na een paar maanden, maar zó snel?! |
Dinsdag 11 Juli 2006 2:27 pm |
|
|
Pluisje
Vlieger
quote:
Originally posted by Tommy
Nu pakt Guano alles wat hij kan vinden om in iedere willekeurige gleuf te doen Vanmiddag zat hij buiten op de tuintafel en gooide alles door de spleten van t hout. Hij hoeft de spaarpot ook maar te zien of hij zoekt een munt (liefst meerdere ) om erin te doen Nadeel...hij kan ook basketballen en mikt nu dus ook vanalles in mn koffie als zn netje vol is of als er munten liggen, maar er geen spaarpot is
Ik heb gisteren dit berichtje gemist. Wat grappig, die Guano zeg.
Misschien kan je hem gebruiken om bij gasten lepeltje in hun kopje koffie te bezorgen
He, leuk jou ook op dit forum te ontmoeten, Tommy.  |
Dinsdag 11 Juli 2006 9:25 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hahaaaa JAAA!! dat ga ik proberen! Wat een super idee! lepeltjes in de kopjes...haha geweldig  |
Dinsdag 11 Juli 2006 9:40 pm |
|
|
|
|
Pluisje
Vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Ik ga nog niet juichen, maar Zazu gooit op dit moment het vormpje niet meer 9 van de 10 keer met een rotgang van tafel af.
Hij laat het meer hard stuiteren, en daardoor stuitert het af en toe van tafel af.
Misschien is het de volgende keer dat ik oefen weer niet zo.. Maarja!
Iago deponeert nu 9 van de 10 keer het vormpje in mijn hand. Ik leg mijn hand naast het vormpje (een duimlengte afstand) en dan wandelt Iago naar het vormpje. Vervolgens draait hij naar mijn hand en deponeert hij het vormpje in mijn hand. Hij legt het echt heel zachtjes neer..
Soms legt hij het vormpje terug op tafel, maar dan pakt hij het weer op om het vervolgens tóch in mijn hand te leggen. Ook gaat hij er soms eventjes op kluiven.
Het klink erg goed zeg!!! Flinke vooruitgang in 1 dag vind ik!!!
Vooral Iago inderdaad, wat een schat van BBtjes.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat! |
Dinsdag 11 Juli 2006 10:05 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Iago is echt gek geworden?!
Ik ging vanmorgen weer oefenen, en het ging echt perfect. Iago loopt nu best een behoorlijk eindje naar het vormpje en mét het vormpje..
Ik dacht, laat ik het eens filmen. Dus ik de camera gepakt en geinstalleerd.
En Iago? Die dacht, laat ik het vormpje (groene) eens opruimen! Hij pakt het groene vormpje en gooit het in de kubus!
Echt mijn mond viel open..
(Je zal zien, dit doen ze altijd als de camera nog niet draait)
Vervolgens ging ik verder oefenen. Ik probeerde nu ook andere kleurtjes. Iago snapte het eventjes niet, en liep naar de kubus, begon te graven (tussen alle andere vormpjes) en haalde er het groene vormpje uit, en legde het in mijn hand. (Toen weigerde mijn camera dus ook, zal je net zien)
Iago snapt nu ook dat hij andere vormpjes moet brengen..
Morgen ga ik denk ik proberen of hij ze in de kubus wil gooien.
Zazu's gegooi wordt al minder. Hij laat de vormpjes nu vallen. Ik houd mijn hand er dan snel onder..  |
Woensdag 12 Juli 2006 10:47 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Dát is een goed idee zeg! Om Guano te leren lepeltjes uit te delen! Kan je hem ook leren roeren?  |
Woensdag 12 Juli 2006 10:48 am |
|
|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Wowww, geweldig Sue Wat een knappe gaai is Iago. Volgens mij heeft hij binnen een paar dagen door wat precies de bedoeling is. Leuk hoor
Over die lepeltjes: pas op hoor Milo vindt lepeltjes ook geweldig, dus hij rent vaak over tafel en trekt dan de lepeltjes uit de kopjes. Ziet er leuk uit en is helemaal niet erg..... als er geen koffie in zit We hebben al heel wat koffie-vlekken gehad  |
Woensdag 12 Juli 2006 12:37 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Wat goed hey,van Iago.
En van jou natuurlijk,de oefenmeesteres.  |
Woensdag 12 Juli 2006 1:03 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by jip & janneke
Wat goed hey,van Iago.
En van jou natuurlijk,de oefenmeesteres.
Thanks.. Maarre, alle lof gaat naar Iago!  |
Woensdag 12 Juli 2006 2:46 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Igor
Wowww, geweldig Sue Wat een knappe gaai is Iago. Volgens mij heeft hij binnen een paar dagen door wat precies de bedoeling is. Leuk hoor
Over die lepeltjes: pas op hoor Milo vindt lepeltjes ook geweldig, dus hij rent vaak over tafel en trekt dan de lepeltjes uit de kopjes. Ziet er leuk uit en is helemaal niet erg..... als er geen koffie in zit We hebben al heel wat koffie-vlekken gehad
Thanks! Knap he! Hij heeft nú al door wat de bedoeling is! Hij gooit nu al het groene vormpje in de kubus. Nu is het echt genoeg voor vandaag!
Ach, wat schattig dat milo dat doet zeg. Maar hij moet de lepeltjes IN de kopjes zetten, niet eruit halen!  |
Woensdag 12 Juli 2006 2:47 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
GOEDZO IAGO!!!!!!!  |
Woensdag 12 Juli 2006 10:45 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2