vraagjes over de teach box...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wow,wat een leuke pagina al!!
kijk al heel erg uit naar de rest.
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh staan er foto's in je dagboek? Ga zo even kijken, want ben wel superbenieuwd!
Schitterend dat hij lekker z'n troep opruimt. Misschien kan Herman dat van hem leren hahaha!
Wat leuk dat je een weekdagboek voor Marloes gaat maken! Cool
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Danny
Wow,wat een leuke pagina al!!
kijk al heel erg uit naar de rest.

Dank je wel Smile
Heb net ook een nieuwe pagina van Sammie en Moos gemaakt.
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Schitterend dat hij lekker z'n troep opruimt. Misschien kan Herman dat van hem leren hahaha!
Cool

Ben al met hem bezig maar hij pakt een blokje en loopt er hard mee weg Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:34 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk zeg, schitterend! Ik heb net zitten kijken. Wat een lieverdjes zijn het. Anna kijkt lekker pittig zeg. Cool
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:38 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zijn allebei ook echte lieverds Hartje . En ze schreeuwden de eerste ochtend zo hard...hebben ze niet meer gedaan.
Marloes belde vanavond nog...ze mist ze zo. Ze had al gezocht naar een internetcafe maar kon er geen vinden Laughing Laughing
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:41 pm
Caros
Kuikentje

Reageer met quote  

idd... Ziet er erg leuk uit!

Mijn bb kan het nu eindelijk Laughing Gooit het nu netjes in een bakje. Alleen vroeg ik me af(alweer een vraag Confused ) hoe jullie de beloningen afbouwen. Als mijn bb 1 speeltje in het bakje heeft gegooid, wacht die op een beloning. Krijgt die deze niet haalt die het speeltje eruit en gooit die het er vervolgens weer in Laughing Na het 2e speeltje kijkt die dan niet meer om.
Bericht Dinsdag 5 Juni 2007 3:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh arme Marloes. Ja kan me voorstellen dat ze ze mist zeg. Nog eventjes..

Wat goed dat 'ie het nu ook doet, Caros! Heb je foto's? Smile Ik herhaalde het commando gewoon nog een keer en dan gooide Iago er nog een vormpje in.
Wijzen wil ook wel helpen. Cool
Bericht Dinsdag 5 Juni 2007 3:40 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:59 pm
  Berichten van afgelopen: