|
|
|
catharina
Fladderaar
| wanneer gaat een bb tje eventueel praten? |
|
|
bas is nu 4 1/2 maand en begint een bepaald fluitje van robin na te doen
weten jullie of een bb goed leert praten en hoe oud ze zijn als ze hier dan eventueel mee beginnen? |
Vrijdag 23 Juni 2006 11:11 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik meende dat het wel even duurde voordat ze eventueel zouden gaan praten, maand of 10 opfzo. Maar ook Herman, 4 maanden jong, betrap ik erop dat ie soms aan het "oefenen"is. Het is een heel andere klank dan dat ie normaal heeft. Deze week had ik zelfs het idee dat ie aan het oefenen is op zijn eigen naam. Je verstaat het niet, maar het lijkt er wel op als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben erg benieuwd ook naar reacties in dit topic.
Hoor ik dingen die niet mogelijk zijn of kan het echt al wel. |
Vrijdag 23 Juni 2006 11:22 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
wanneer bbtjes gaan praten weet ik niet catootje praat wel.
hoewel je wel je best moet doen om het te verstaan.
ze zegt gekke kip.
heeee das lekker.
lekker he.
ze kan heel goed mopperen. alleen geen idee wat ze dan zegt.  |
Vrijdag 23 Juni 2006 12:24 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Cleo "kletst" ook in zichzelf, ze lijkt dan ook aan het oefenen. Ze doet vooral graag in de badkamer als ze onder de douche is geweest, komt zeker door de goede akoestiek....Ik probeer haar eerst fietvieuw (bouwvakkersfluitje) te leren, maar tot nu toe geen succes, ach ze is pas zes maanden....  |
Vrijdag 23 Juni 2006 7:55 pm |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Tja als ze al gaan praten he? Bbtjes staan niet bekend om hun praatvermogen. Bob praat wel, maar het is moeilijk te verstaan. Hij is nu een jaar en ik denk dat hij voor het eerst hallo zei met een maand of 10. Hij heeft eerst leren fluiten.
En oefenen kunnen ze al heel vroeg doen hoor! Bob was ook nog heel jong toen al al hele gesprekken met zichzelf voerde waar niemand iets van snapte Doet hij nog steeds! Hoor je hem brabbelen en dan moet hij heel hard lachen en dan houdt hij er weer mee op  |
Zaterdag 24 Juni 2006 11:36 am |
|
|
|
|
catharina
Fladderaar
quote:
Originally posted by MarloesGetkate
Tja als ze al gaan praten he? Bbtjes staan niet bekend om hun praatvermogen. Bob praat wel, maar het is moeilijk te verstaan. Hij is nu een jaar en ik denk dat hij voor het eerst hallo zei met een maand of 10. Hij heeft eerst leren fluiten.
En oefenen kunnen ze al heel vroeg doen hoor! Bob was ook nog heel jong toen al al hele gesprekken met zichzelf voerde waar niemand iets van snapte Doet hij nog steeds! Hoor je hem brabbelen en dan moet hij heel hard lachen en dan houdt hij er weer mee op
dus hij lacht wel, dat is toch ook grappig  |
Zaterdag 24 Juni 2006 12:14 pm |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Wie, Bob? Hij praat ook wel hoor, maar je moet wel goed luisteren. Hij heeft echt een sorrt smurfenstemmetje  |
Zaterdag 24 Juni 2006 2:49 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: wanneer gaat een bb tje eventueel praten? |
|
|
Oei, ik moet zeggen dat ik dat niet meer weet. Ik denk dat Iago iets van een half jaar-jaar was toen hij voor het eerst begon te praten? |
Zondag 25 Juni 2006 3:27 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:01 pm
|
|
|
|
|
|